74 תשובות
שואל השאלה:
היא מאיימת עליי שלא אלך ואגיש תלונה,גם הילד לא רוצה
אנונימית
תתקשרי לרווחה או למשטרה, אין דרך אחרת לפתור את זה. אפילו תתבעי אותו אם יש צורך
במקומך הייתי מאשפז את האבא
דחוף למשטרה!
את חייבת להגיש תלונה, היא כנראה גם מפחדת ממנו (אולי איים עליה..) צריך לעשות את זה בדרך שתגן על כולם
שואל השאלה:
אבל אח שלי לא מוכן ללכת למשטרה
אנונימית
שואל השאלה:
אני אצטרך לשחד אותו בכל בשביל שיסכים ללכת איתי
אנונימית
זה לא מה הוא רוצה זה מה הוא צריך, וצריך ללכת למשטרה לפני שזה לא ייגמר טוב
תדברי איתו, תגידי לו ותשאלי למה הוא לא רוצה, אולי הוא מתבייש בזה, אולי גם עליו הוא איים..
אבל בכל מקרה חייב להגיש תלונה
ואם הוא לא מסכים ללכת איתך תלכי לבד /חברה/מישהו קרוב אחר
תתקשרי לרווחה או לכו שניכם למשטרה
ושלא יילך אליו יותר
תגידי לאח שלך שזה מסוכן ולא הגיוני, אתם צריכים ללכת
את יכולה גם להתקשר למשטרה לבד שאולי הם יבואו אליכם
שואל השאלה:
הוא לא יקשיב לי.גם אמא שלי נגד זה היא לא מרשה בכלל,כמובן שאני לא שואלת אותה,אבל היא יענו מחליטה
אנונימית
אחותי זה מזעזע.
לכי למשטרה, ושלא יזיז לך מה אמא שלך אומרת.
אין לי מושג מה אח שלך מרגיש, אבל ככל הנראה הוא מרגיש שאם הוא ילך למשטרה הוא יהיה חלש יותר, או שהוא מפחד שאבא שלו ייתנקם בו יותר. לכל סיבה שהיא - תגרמי לו להרגיש בטוח יותר, שהוא יכול לסמוך עלייך. שיספר לך לפרטים מה קרה שם.
תסבירי לו שהוא פשוט חייב ללכת למשטרה, ושזה לא בושה לבקש עזרה. תתחנני אליו שילך למשטרה, תשחדי אותו ופשוט תעשי כל דבר שצריך בשביל שילך להתלונן.
לבינתיים שיישן במקום בטוח יותר, ושלא יחזור לבית שלו. שילך לחבר טוב שהוא סומך עליו, או שיישן אצלך או אצל הסבא וסבתא....
את חייבת לטפל בזה, אח שלך סומך עלייך, תעזרי לו.
בהצלחה, תהיי חזקה בשבילו
בהצלחה
שואל השאלה:
סבא וסבתא לא אפשרי,הקטע הוא שאם הוא לא מגיש נגדו תלונה,האבא יכול להמשיך לקחת אותו אליו,,יש משמרות
אנונימית
שואל השאלה:
ואנחנו לא פתוחים אחד עם השנייה..שזה בעייה
אנונימית
אוי אחותי אני באמת מצטערת בשבילך
אין שום מקום שהוא יוכל לשהות בו בלי שהאבא ידע שהוא שם?? תחפשי בכוח, כל מקום שהוא. הוא לא יכול לחזור לשם יותר.

את חייבת לגרום לו להיות פתוח אלייך. תסבירי לו שזה לא משחק וזה כבר מצב מסוכן ושהוא חייב לקבל עזרה. תגרמי לו בכל דרך לספר לך פרטים.
אם הוא מספר לך אז תקליטי, או שתצלמי ותיגשי בעצמך למשטרה או לרווחה. יש מצב שזה יעזור



ובבקשה אנשים טובים, אם אתם קוראים את זה תנעצו, זה ממש חשוב
שואל השאלה:
הוא כרגע בבית איתנו,אבל אני אצטרך לשחד אותו באקס בוקס או במשהו יקר בשביל שהוא רק יסכים לספר ליי
אנונימית
אני באמת מצטערת שאין לי איך לעזור לך
שואל השאלה:
אוף,אמא שלי תהיה נגדי,אם לא אעשה את זה,
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם אצטרך עורך דין לא?אין לי כסף לזה
אנונימית
אני מצטערת אין לי מושג. מקווה שמישהו שיודע מה צריך לעזור ייקרא את השאלה
נשמע די מזעזע , תפני לגורם מקצועי
זה נשמע נוראי, הדבר היחיד שאני יכולה לעזור בו הוא לנעוץ אז בבקשה אנשים שבמצב שלי תנעצו
תתקשרי למשטרה .
שואל השאלה:
לא יעזור שאתקשר למשטרה,כי אח שלי יגיד להם שזה לא נכון,במידה והם ישלחו רווחה או משהו,וגם אמא שלי בצד שלו..
אנונימית
שואל השאלה:
נשבעת אמא שלי מטומטמת
אנונימית
שואל השאלה:
את שומעת שהרביצו לילד שלך
אנונימית
שואל השאלה:
ואת לא הולכת למשטרה
אנונימית
בהחלט צריך ליידע את המשטרה, ובגלל ששאלת בסטיפס המשטרה כנראה כבר בדרך אלייך. והמדינה מספקת עורכי דין ציבוריים למי שלא יכול לממן לעצמו.
צריך לבוא עם ברזלים על האבא הזה
אם את לא יכולה לסגור את זה ככה תלכי למשטרה...
בת כמה את?
תפני למחנכת שלו ותסבירי לה צריך מבוגר אחראי שיעזור לכם היא כבר תדע מה לעשות
אנונימית
אח שלך יכול להגיד מה שבא לו
אמרת שכל הגוף שלו כחולים, חייבת להיות לזה סיבה
תדווחי!
אנונימית
תתקשרי עכשיו 118
ותתקשרי למשטרה דחוףף
את חייבת להגיש תלונה
היה לי שכן שמרביץ לבנות שלו ולאמא וגם מרביץ לכלב שלו הבן יונה הזה
התקשרנו למשטרה אבל בגלל שהם מכירים אותו אז לא עשו כלום
האמא לא הייתה מוכנה להגיש עליו תלונה כנראה היא ממש פוחדת ממנו
וממש כאב לי הלב לשמוע את הצעקות
זה ממש לא הגיוני שהמשטרה לא עשתה כלום
הייתם צריכים לדווח גם על אותה תחנת משטרה^
אנונימית
שואל השאלה:
המחנכת יודעת ולא עושה כלןם
אנונימית
השכן הזה יש לו כוח להשפיע
כנראה המשטרה מפחדת ממנו
זה ספאם
אין דבר כזה המחנכת לא עושה כלום זה לא חוקי שהיא לא תעשה כלום מה את אומרת לי שכולם רעים ורק את טובה
תדווחו על השאלה אם זה אמיתי סטיפס ישלחו משטרה
אנונימית
איזה כוח? זה עדיין לא חוקי הייתם צריכים להתלונן וזה עדיין לא מאוחר^^
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי סיפרה למחנכת..זכותך לחשוב שזה ספאם
אנונימית
שואל השאלה:
וגם את יודעת מה?רק אני טובה
אנונימית
אבל אמרת שאמא שלך רצתה להשאיר את זה בסוד ולא לספר לאף אחד
בקיצור תתלונני מהר ואם לא ויקרה לילד משהו זה עלייך וגם על אמא שלך
אם את לא מתלוננת את לא שונה ממנה
אנונימית
שואל השאלה:
המחנכת שאלה את הילד מאיפה המכות,והוא סיפר לה,ואז היא דיברה עם אמא שלי והיא סיפרה לה את הסיפור המלא
אנונימית
שואל השאלה:
אני אתלונן
אנונימית
תתקשרי אולי ל105 קודם הם ינחו אותך ויסבירו לך בצורה עדינה מה לעשות❤
שיהיה לך בהצלחה מלאה, כנראה היא מפחדת מאבא שלך או משהו כזה, או שאין לזה סיבה טובה, קשה להבין למה יש אימהות שרואות את זה ולא עושות משהו שמדובר במכות ממש לילדים קטנים, זו ליטרלי אלימות במשפחה.. ממש אלימות, ולאבא שלך יש בעיות רציניות של אלימות ועצבים . יש הורים שלא צריכים להיות הורים במציאות הזו. אם אתה לא יודע להיות הורה טוב אז אל תהיה בכלל, לגדל ילדים זו אחראיות גדולה וחובה ענקית, צריך לדעת שמרגע שאתה נהיה הורה אתה צריך להיות אחראי ולטפל טוב בילדים שלך , וזה שיש לך סכמות וכוח עליהם לא אומר שצריך לנצל את זה לרעה בדברים כאלה. אחר כך הם גדלים שבורים נפשית וצריכים עזרה. ילדים זה לא בובות שאפשר לשחק בהם ולזרוק, זה בני אדם . או שתהיו הורים או שלא תהיו הורים , אם החלטתם להתחתן ולהביא ילדים לעולם הזה, חשוב שתבינו שיש לזה אחראיות , כי לקחת יצור חי, תינוק או ילד או נער מתגבר ולחנך אותו זה דבר עצום אבל לא לפגוע בו ולהרוס אותו מילדות שלו עד גיל הבגרות שלו, רוב המשפחות פה פשוט לא מתנהגות כמו משפחה נורמלית ... החינוך הבעייתי של אלימות ומכות במשפחה צריך להיפסק אבל הוא ממשיך בכל זאת להתקיים זה חינוך של עבר ישן ואינו עובד ועוזר לשום דבר , אם יש בעיות של עצבים חשוב לטפל בזה לפני שנהיים הורים או בני זוג, כי אף אחד לא רוצה להיות במשפחה שאבא מרביץ או פוגע בך כי הוא לא מסוגל לשלוט בזה שהוא כועס ממש בקטע מסוכן, יש לך בעיות של עצבים וכעסים, לך לטיפול ותטפל בעצמך, לפני שתהיה במערכת יחסים עם מישהו ותפגע בה בגלל זה, לפני שתחתן ותהיה הורה עם ילדים, אל תהיו עם הורים אם יש לכם בעיות שלא נפתרו .
תתקשרי למשטרה, אפילו תבקשי שלא יגידו שאת זו שהתקשרה כשהם באים ותתחנני שיבדקו את הילד ואת האבא
הם יראו את הסימנים מהמכות.
אנונימית
ץעדכני
תביאי להם הוכחות, תצלמי , תקליטי, תבקשי עזרה מחברים אם יש לך . זה פשע להרביץ לילד סתם מכות. יש הורים שאי אפשר להבין אותם באמת במציאות, אם אתה לא מסוגל לשלוט בעצמך שאתה עצבני ממש וזה, עדיף שלא תהיה אבא והכוונה לעצבים של אלימות..... יש אנשים שלא צריכים להיות הורים, עצוב שיש הורים נוראיים שמגדלים ילדים טובים שלא עשו כלום.. אחרי זה כל הילדות הלכה ממש ואין שום זיכרונות טובים . זה הורס את הילד נפשית .
תגישי תלונה , זה יכול להגרר לטראומה ודברים מזעזעים אם לא לוקחים את העניין לידיים, הורים שאכפת להם מהילדים שלהם לא עושים דבר כזה , ישר להתקשר לרווחה או למשטרה גם אם יש פחד , זה יכול להגמר ברע (רצח וכ'ו)
שואל השאלה:
ברור,אני אגישתלונה
אנונימית
תגישי תלונה במשטרה או שתפני לרווחה
שואל השאלה:
תודה לכול מי שעזר,עכשיו דיברתי איתו והוא אומר שהוא רק דחף אותו,והסתכלתי על הגב ואין שום סימן..
אנונימית
לכי למשטרה.
הם יראו שיש לו כחולים ככה שהוא לא יוכל סתם ככה להכחיש גם אם הוא מפחד מהאבא
לא מגיע לאף אחד מכם לסבול את זה יותר
לגבי המשמרות אם יראו שהוא לא כשיר לזה יבטלו לו את זה ואפילו יתנו לו צו הרחקה אם צריך אז אל תדאגי .
שואל השאלה:
ואני לא מצליחה להבין כי אמא שלי אמרה שהוא נתן לו גם בוקס
אנונימית
שואל השאלה:
אין לו שום סימנים כנראה שהם עברו כי זה קרה שבוע שעבר,אבל הוא אומר שהוא רק דחף אותו,
אנונימית
זה לא משנה אם אין סימן אם את ראית שהיו סימנים ויש עדים, אמא שלך והמחנכת, זה מספיק
מתי את מתכוונת להתלונן?
אנונימית
לכי למשטרה. תגישי תלונה זה מזעזע שהוא מעז להרים יד על הבן שלו
אנונימית
ישלחו לך משטרה הביתה בגלל השאלה שתדעי
sns
חייב ללכת, במצב רק ידרדר. הבן אדם חולה בראש.
את יכולה לכתוב לי את השם המלא שלך בפרטי אם את רוצה, אני יכול לכתוב לרווחה במקומך...
^אם האמא לא אומרת כלום אז כנראה הוא מאיים עליה או משהו
היא מפחדת ממנו
לרווחה או לעבור בית עם הבית משפט
תתקשרי לרווחה ותערבי את היועצת הבית ספרית שלך!!
היא יכולה לעזור גם
שואל השאלה:
היא התגרשה ממזמן,אתם לא קוראים נכון,הם גרושים
אנונימית
אני יכולה לקלל את הבן האדם הזה ,אבא החולה נפש הזה?
אז ככה: הוא חולה נפש, פסיכי לגמרי, דפוק , שר**טה ובן ז*נה שהוא ילך לקיבינימט ושיטבע במים אמן ושתאכל אותו כרישה אמן ,הלוואי אמן שילך לכלא למאסר עולם , הוא צריך דחוף פסיכולוג כי משהו במוח שלו לא עובד , שהוא ילך להזד**ן כי קיבינימט מה עובר לו בראש להרביץ לבן שלו ויש לי עוד המון קללות שאני רוצה להגיד...
עזבי מה הוא אומר לכי למשטרה אין דרך אחרת, הילד בטראומה ברור שהוא לא רוצה לדבר על זה.. וכנראה שהאמא מפחדת ממנו.. את חושבת שהוא לא יעשה את זה שוב? ככה זה תמיד מתחיל תקשרי דחוף אח שלך בסופו של דבר יודה לך על זה.
אם היה אצלך צעקות בבית על זה תתקשרי למשטרה ותגידי להם שיגידו שהשכנים שמעו רעש והזמינו משטרה
שואל השאלה:
לא היו צעקות,הילד היה אצל אבא שלו בבית שלו
אנונימית
שואל השאלה:
דיברתי עם אח שלי,הוא לא מוכן לשתף פעולה,
אנונימית
שואל השאלה:
הכול בבית הזה נופל עליי,אני נדפקתי עם משפחה מטומטמת
אנונימית
שואל השאלה:
מרגישה שאמא שלי היא בכלל לא אמא כי ליטרלי לא אכפת לה
אנונימית
שואל השאלה:
16
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי לא תסלח לי על זה ואולי גם תעיף אותי מהבית
אנונימית
שואל השאלה:
גם היא אישה מטורפת..לא חסר לה
אנונימית
105!! יש להם קשר עם רווחה והמשטרה! יעזרו לך.
זה ישאיר לו צלקות בעתיד חבל אתם חייבים ללכת למשטרה!!!. אם לאבא אין ייסורי מצפון המכות האלה יחזרו על עצמן ואפילו יחמירו . אף אחד לא אמור לסבול מאלימות אל תקחי את הסיכון שהוא יפגע בעצמו בעתיד .

ולמה הוא בכלל הולך לאבא שלו ?אפילו אם זה ליום ? שישאר בבית של אימא שלכם וזהו .
אנונימית
אמאשלך לא יכולה להעיף אותך מהבית זה לא חוקי אם את מתחת ל18
ופשוט תתקשרי למשטרה אז מה אם הילד לא רוצה מה הסתבכת..
במקום לפרוק פשוט תתקשרי כבר זה נראה שמשעמם לך פשוט ושיצא לך ספאם מוצלח :/