147 תשובות
שואל השאלה:
השלושה חודשים שהייתי שם העצימו אותי, הם גרמו לי הרגיש מקובלת, שייכת. זה המקום שהתחלתי לכתוב בו בפעם הראשונה. אני מצטערת שלא היה לי את האומץ ללכת לשם שוב, אבל פשוט חלק בי היה עייף מהשקרים כי הוא לא רצה לשקר כשתשאלי "לאן את הולכת?"
עם השנים האלה השקרים והפחד הזה נערמו בי כמו מגדל, ועם כל הערה או אמירה כנגד להט"ב הרגשתי כאילו המגדל הזה הולך להתמוטט ואני הולכת ליפול יחד איתו.
אנשים טובים ליוו אותי ותמכו בי. שליו הוא אחד מהם, והוא גרם לי לקבל את עצמי ולהבין שאני בסדר, והאחרים שאומרים שלא פשוט רוצים למנוע ממני חיים מאושרים עם מישהי שאוהב.
האמת, שלא רציתי לעשות את השיחה הזאת של "אמא, אבא, אני לסבית" אבל במציאות שאני חיה בה הרגשתי שזה פשוט לא ראלי פשוט לבוא ולומר "היי אמא, תכירי, זאת ה*בת* זוג שלי" לפני שאני אומרת לך את זה.
אולי החוסר קבלה וההבנה שהייתה לך נבעה מחוסר ידע בנושא, וחוסר ידיעה היא דבר מפחיד אבל בסופו של דבר זה החיים שלי.
אם את רוצה לשאול דברים אחרי שאני אקום תשאלי. אפשר שזה יהיה בנועם, לא שאלות חודרניות מידי, שאלות עדינות שייגרמו לי להרגיש שאת באמת רוצה להבין אותי ואת מה שאני מרגישה.
את לא צריכה לתת לי שום דבר ביום ההולדת הזה. לא משחקים, לא משהו למחשב, כלום.
הדבר היחיד שאני רוצה ביום ההולדת הזה הוא קבלה.הכלה.הבנה.פתיחות.
אז אם סיימת לקרוא את ההודעה הזאת תאשרי בחיבוק, לזה אני תמיד שמחה❤
השלושה חודשים שהייתי שם העצימו אותי, הם גרמו לי הרגיש מקובלת, שייכת. זה המקום שהתחלתי לכתוב בו בפעם הראשונה. אני מצטערת שלא היה לי את האומץ ללכת לשם שוב, אבל פשוט חלק בי היה עייף מהשקרים כי הוא לא רצה לשקר כשתשאלי "לאן את הולכת?"
עם השנים האלה השקרים והפחד הזה נערמו בי כמו מגדל, ועם כל הערה או אמירה כנגד להט"ב הרגשתי כאילו המגדל הזה הולך להתמוטט ואני הולכת ליפול יחד איתו.
אנשים טובים ליוו אותי ותמכו בי. שליו הוא אחד מהם, והוא גרם לי לקבל את עצמי ולהבין שאני בסדר, והאחרים שאומרים שלא פשוט רוצים למנוע ממני חיים מאושרים עם מישהי שאוהב.
האמת, שלא רציתי לעשות את השיחה הזאת של "אמא, אבא, אני לסבית" אבל במציאות שאני חיה בה הרגשתי שזה פשוט לא ראלי פשוט לבוא ולומר "היי אמא, תכירי, זאת ה*בת* זוג שלי" לפני שאני אומרת לך את זה.
אולי החוסר קבלה וההבנה שהייתה לך נבעה מחוסר ידע בנושא, וחוסר ידיעה היא דבר מפחיד אבל בסופו של דבר זה החיים שלי.
אם את רוצה לשאול דברים אחרי שאני אקום תשאלי. אפשר שזה יהיה בנועם, לא שאלות חודרניות מידי, שאלות עדינות שייגרמו לי להרגיש שאת באמת רוצה להבין אותי ואת מה שאני מרגישה.
את לא צריכה לתת לי שום דבר ביום ההולדת הזה. לא משחקים, לא משהו למחשב, כלום.
הדבר היחיד שאני רוצה ביום ההולדת הזה הוא קבלה.הכלה.הבנה.פתיחות.
אז אם סיימת לקרוא את ההודעה הזאת תאשרי בחיבוק, לזה אני תמיד שמחה❤
אנונימית
מיותר כל הקטע הזה
זה מעולה, אבל את חייבת גם לדבר איתה פנים אל פנים, אין תחליף לשיחה.
גם לא הודעה יפה כזאת
גם לא הודעה יפה כזאת
מקסים. אני בטוחה שהיא תבין את זה. את כותבת בצורה כל כך בוגרת וסובלנית.
אני יכולה להגיד לך שאני עשיתי את זה בצורה די פחדנית ואני מצטערת על זה- כשהייתי מאוד צעירה(12- לא מתחרטת שאמרתי בגיל הזה כי הייתי בטוחה וזה לא השתנה) הלכנו כל המשפחה אל סבא וסבתא מחוץ לעיר, ואני נשארתי לישון שם ואחרי שיצאנו מהבית אמרתי ששכחתי משהו, חזרתי הביתה לבד והשארתי לאמא שלי פתק על המיטה עם שתי מילים- "אני ביסקסואלית". וזהו. באותו לילה אחרי שהם חזרו הביתה ואני נשארתי מחוץ לעיר דיברנו בטלפון עם הרבה דמעות ובדיעבד הייתי צריכה להסביר לה יותר, כמו שאת עשית. בהצלחה בייבס 3>
אני יכולה להגיד לך שאני עשיתי את זה בצורה די פחדנית ואני מצטערת על זה- כשהייתי מאוד צעירה(12- לא מתחרטת שאמרתי בגיל הזה כי הייתי בטוחה וזה לא השתנה) הלכנו כל המשפחה אל סבא וסבתא מחוץ לעיר, ואני נשארתי לישון שם ואחרי שיצאנו מהבית אמרתי ששכחתי משהו, חזרתי הביתה לבד והשארתי לאמא שלי פתק על המיטה עם שתי מילים- "אני ביסקסואלית". וזהו. באותו לילה אחרי שהם חזרו הביתה ואני נשארתי מחוץ לעיר דיברנו בטלפון עם הרבה דמעות ובדיעבד הייתי צריכה להסביר לה יותר, כמו שאת עשית. בהצלחה בייבס 3>
אל תקשיבי למה שרושמים לך פה, בתור אחד שעדיין בארון אני יודע כמה שהצעד של להגיד בפנים הוא הדבר הכי קשה שיש. ההודעה מנוסחת מושלם ואני בטוח שהיא תקרא אותה תתרגש ותקבל אותך.
בהצלחה ענקית 3>
בהצלחה ענקית 3>
אנונימי
וואו זה מדהים, כל הכבוד על האומץ, אני יודעת כמה זה יכול להיות קשה לדבר על זה ולפתוח את הנושא הזה, אני חושבת שזה פתרון מעולה וניסוח מדויק והמון המון בהצלחה! קשה בעיניי לא להגיב טוב להודעה שכזו:)
מה זה השיט הזה כולה יצאת מהארון מי ישמע .מזה הדרמטיות הזאת זה סתם מביך
אנונימית
^קל לך לדבר כשאת לא במצב הזה
אנונימי
זה מהמם, עדיין עדיף שתגידי פנים מול פנים, או לפחות שתהיי ערה תתני לה לקרוא את זה, שתקרא ותהיי מולה
אנונימית מסכימה איתך
ואני לסבית בעצמי
ואני לסבית בעצמי
אמאלה אני עם צמרמורות זו דרך ממש יצירתית לעשות את הצעד הזה ואת מתנסחת מושלם! תעדכני מה קרה
זה מקסים!
ותעדכני!!
ותעדכני!!
אנונימית
תקשיבי אימלה זה מושלם.
אל תשני שום דבר.
יורדות לי דמעות ממה שרשמת וואו
אני בטוחה שאחרי הודעה כזאת היא תקבל אותך.
אל תשני שום דבר.
יורדות לי דמעות ממה שרשמת וואו
אני בטוחה שאחרי הודעה כזאת היא תקבל אותך.
וואו איזה יפה כתבת לה ! תעדכני אותנוו.ו
אנונימית
ענתה?
אנונימי
זה מדהיםםםםם
חבל שאת לסבית כי בדיוק התחלתי לפתח אלייך רגשות, יא מדהימה אחת!
זה באמת אחת ההודעות היותר מנוסחות ואיכותיות שקראתי, ואני מניח שהדברים שאת כותבת נפלאים גם כן.
את נשמעת אינטיליגנטית מאד ואשמח לקרוא עוד דברים שכתבת אם זה אפשרי
חבל שאת לסבית כי בדיוק התחלתי לפתח אלייך רגשות, יא מדהימה אחת!
זה באמת אחת ההודעות היותר מנוסחות ואיכותיות שקראתי, ואני מניח שהדברים שאת כותבת נפלאים גם כן.
את נשמעת אינטיליגנטית מאד ואשמח לקרוא עוד דברים שכתבת אם זה אפשרי
מדהים. נראלי שהיא תבין. כל כך מרגש.
תעדכני מה היא אמרה
תעדכני מה היא אמרה
וואו כל הכבוד לך כתבת ממש מהמם!
אני אפילו התרגשתי לקרוא את את זה
אני אפילו התרגשתי לקרוא את את זה
שואל השאלה:
לכל השואלים-עוד לא דיברנו.
יש לי יום הולדת עוד שבוע וברגע שהדבר הזה עלה לי בראש החלטתי לכתוב את זה כדי לא לשכוח מה שאני בדיוק רוצה להגיד.
לכל השואלים-עוד לא דיברנו.
יש לי יום הולדת עוד שבוע וברגע שהדבר הזה עלה לי בראש החלטתי לכתוב את זה כדי לא לשכוח מה שאני בדיוק רוצה להגיד.
אנונימית
יאא זה מרגשש
אני לא רוצה לומר משהו פוגע, אבל לדעתי האישית זה קצת "טו מאץ'" בשביל לצאת מהארון.
כן, אנחנו מנסים לנרמל להיות חלק מהקהילה ולקבל את זה בדיוק כמו לקבל אנשים שלא מהקהילה...דברים כאלו גורמים בדיוק למצב ההפוך.
בגלל זה אני חושבת שמכתב כזה כדאי לשלוח רק אם ההורים בבירור נגד הקהילה ולא תומכים בה, אולי זה יכול לרכך את ה"פגיעה" בשבילם. אבל אם ידוע לך שההורים תומכים ויהיו סבבה עם זה, מיותר לדעתי.
כן, אנחנו מנסים לנרמל להיות חלק מהקהילה ולקבל את זה בדיוק כמו לקבל אנשים שלא מהקהילה...דברים כאלו גורמים בדיוק למצב ההפוך.
בגלל זה אני חושבת שמכתב כזה כדאי לשלוח רק אם ההורים בבירור נגד הקהילה ולא תומכים בה, אולי זה יכול לרכך את ה"פגיעה" בשבילם. אבל אם ידוע לך שההורים תומכים ויהיו סבבה עם זה, מיותר לדעתי.
אנונימית
תקשיבי זה מושלם את מדהימה ואני גאה בך בטירוף
מזל טוב!!!
מזל טוב!!!
וואו זה יפה רצח
אבל דברי איתה גם פנים מול פנים
אבל דברי איתה גם פנים מול פנים
טיפה מוגזם אבל זה בסדר
מסכימה עם אנונימית, המכתב מהמם באמת וגם מאוד מרגש, אבל הוא גם ארוך וכבד
אם את יודעת שההורים שלך תומכים תנסי להפוך את זה לחוויה קלילה ומצחיקה יותר, זה מה שאני עשיתי לפחות
אם קשה להם עם זה אז תשלחי, אבל תחדדי יותר את ההגדרה של "לסבית" כי אולי הם לא יודעים/מכירים ואז הם סתם ייצטרכו להיחשף לזה דרך האינטרנט
אם את יודעת שההורים שלך תומכים תנסי להפוך את זה לחוויה קלילה ומצחיקה יותר, זה מה שאני עשיתי לפחות
אם קשה להם עם זה אז תשלחי, אבל תחדדי יותר את ההגדרה של "לסבית" כי אולי הם לא יודעים/מכירים ואז הם סתם ייצטרכו להיחשף לזה דרך האינטרנט
אני לא תומכת בלהטב אבל מה שכתבת ממש מקסים
אני שמחה בשבילך שאת מקבלת את מי שאת ואני מקווה שאמא שלך תתמוך בך
אני שמחה בשבילך שאת מקבלת את מי שאת ואני מקווה שאמא שלך תתמוך בך
אנונימית
זה מדהיםם תעדכני
מושלם נקודה ^
אנונימית
וואו זה ארוך.
זה לא דבר רע כמובן.
זה לא דבר רע כמובן.
אנונימית
דרך מקסימה להביע את הרגשות שלך. לדעתי זו גם הקדמה טובה לשיחה של היציאה מהארון שתצטרכי לעשות עם אמא שלך אחרי זה, כשתסבירי הכל, מכין אתכן למינימום פגיעה ברגשות אחת של השניה. אני ספיציפית מחוץ לארון, ואני מרגישה הרבה יותר חופשיה בבית להיות עצמי אחרי זה. אני יכולה לראות מהמכתב שלך שאת אדם די מחושב, מינימום פגיעה ברגשות, מינימום זמן בבית אחרי שאת יוצאת מהארון, ניסיון לעשות את זה בתאריך עם יותר הבנה. לפי דעתי את עשית את כל מה שאת יכולה במכתב הזה וגם אחריו בשיחה שאת מוכנה לעשות עם אמא שלך. אני חושבת שזה יעבוד ושהכל יסתדר, אבל גם אם לא, את עשית את הכי הרבה שאת יכולה, בצורה כל כך יפה ויצירתית, תדעי שגם אם אמא שלך תתקשה יותר לקבל אותך, מה שאחרי המכתב הזה אני לא חושבת שיקרה, זה לא תהיה אשמתך. בכל מקרה בהצלחה 3>
תאמת שאני בוכה עכשיו בהתרגשות .
מזל טוב ואני מקווה שההורים שלך חתמכו בך
מזל טוב ואני מקווה שההורים שלך חתמכו בך
כתבת ממש יפה אני גאה בך שמצאת את האומץ ואת הדחיפה העצמית הזאת והחלטת לספר לה בטוחה שהיא תבין ותחבק ותהיה הכי תומכת וגם בגלל שזה היום הולדת שלך אז זה יהיה יותר רך אני מאמינה שבגלל זה רצית לשלוח לה ביום הולדת שיהיה לזה סוג של רכות מאשר מלחמה ביום חול אבל אני שולחת לך חיבוק ענק ומזל טוב מכל הלב אני בטוחה שהיא תבין וזה קצת קשה בהתחלה להעביר את זה בגרון שהבת שלך יצאה מהארון והיא תשאל שאלות אבל אני בטוחה שהיא תבין בסוף שזאת הדרך שבחרת לחיות ותהיה שמחה בשבילך שתמצאי את אהבת חייך, מזל טוב נסיכה3>
כתבת ממש יפה וחכם
אי אפשר פשוט שלא להבין ולקבל את זה
הסברת את עצמך מעולה
בהצלחה
אי אפשר פשוט שלא להבין ולקבל את זה
הסברת את עצמך מעולה
בהצלחה
ממש ריגשת אותי, את כותבת מקסים!
לפעמים כתיבה זו הדרך הכי טובה להתבטאות, ואת עשית את זה מדהים אז לכי על זה. בהצלחה
לפעמים כתיבה זו הדרך הכי טובה להתבטאות, ואת עשית את זה מדהים אז לכי על זה. בהצלחה
וואו פשוט וואו אין לי מילים❤
יואו אחותי הרגת אותי אני ליטרלי בוכה פה. שולחת לך חיבוק ומאחלת לך הכי טוב שיש❤
את כותבת בצורה נורא מרגשת, רואים שאת מתכוונת למילים שלך.
אני בטוחה שכולנו פה נשמח גם לעדכון, בהצלחה! ;)
אני בטוחה שכולנו פה נשמח גם לעדכון, בהצלחה! ;)
אנונימית
איזה מביך. בסוף היא בטח לא תרצה להיות אמא שלך בגלל המכתב הזה לא בגלל שאת נמשכת לבנות
אנונימי
זה באמת ממש יפה
מדהים
הלואי והיה לי את האומץ ח
לספר ככה לאמא שלי שאני בי, תעשכני איך הלך.
הלואי והיה לי את האומץ ח
לספר ככה לאמא שלי שאני בי, תעשכני איך הלך.
אם אמא שלך לא ראתה טקסטים קודמים שלך, היא תהיה גאה שזאת הילדה שגדלה אצלה בבית. את אמנית של מילים, ואני מקווה בשבילך שתצליחי להעביר בה את אותו הרצון העז לקום ולחבק אותך(כמו שהעברת בי ובכולנו)
קבלה של הקהילה במיוחד בקרב הדור של אמא שלך זה לא תהליך פשוט בשום תנאים. אבל יהיה לה קשה שלא להיות האמא הכי גאה בפלנטה :) !
קבלה של הקהילה במיוחד בקרב הדור של אמא שלך זה לא תהליך פשוט בשום תנאים. אבל יהיה לה קשה שלא להיות האמא הכי גאה בפלנטה :) !
למרות שאני לא תומכת בזה, אני מאחלת לך בהצלחה.
וואו. פשוט וואו
הודעה ככ מרגשת וכתבת ככ יפה
בהצלחה 3>
אני אשמח אם תעדכני אותי בפרטי איך היא הגיבה :)
הודעה ככ מרגשת וכתבת ככ יפה
בהצלחה 3>
אני אשמח אם תעדכני אותי בפרטי איך היא הגיבה :)
בהצלחה❤
תעדכני איך הלך
תעדכני איך הלך
וואי ריגשת אותי כל כך!
אמאלה!!! זה מהמם, אבל את חייבת אחרי שהיא תקרא את זה לדבר איתה פנים מול פנים, המכתב מהמם אבל שום דבר לא מחליף פנים אל פנים❤
אמאלה!!! זה מהמם, אבל את חייבת אחרי שהיא תקרא את זה לדבר איתה פנים מול פנים, המכתב מהמם אבל שום דבר לא מחליף פנים אל פנים❤
מהמםם
וואו, את כותבת מדהים
זה מכתב מהמם ואני בטוחה שהיא תקבל אותך
בלי קשר אם את רוצה לדבר הפרטי שלי תמיד פתוח :)
בהצלחה ותעדכני איך הלךך❤
זה מכתב מהמם ואני בטוחה שהיא תקבל אותך
בלי קשר אם את רוצה לדבר הפרטי שלי תמיד פתוח :)
בהצלחה ותעדכני איך הלךך❤
נשמח אם תעדכני אחרי שתשלחי מה היא אמרה לך ....
אנונימי
דבר מטומטם!
אנונימי
מעניין אותי לדעת מה היא אמרה לך
תעדכני❤
תעדכני❤
מיותר.
אנונימית
גרמת לי לבכות!!!
את כלכך אמיצה
ולכל האלה שאומרים שזה דרמטי, תתעלמי. יש הורים שידוע שיהיה להם קשה לקבל את זה ככל הנראה כמו ההורים שלך, וזה לא כלכך פשוט כמו שזה נראה על פניו.
אני אוהבת אותך ומאחלת לך את כל הטוב שבעולם למרות שאני לא מכירה אותך.
אגב אשמח שתעדכני בפרטי או כאן מה היה בסוף, מעניין אותי בטירוף
את כלכך אמיצה
ולכל האלה שאומרים שזה דרמטי, תתעלמי. יש הורים שידוע שיהיה להם קשה לקבל את זה ככל הנראה כמו ההורים שלך, וזה לא כלכך פשוט כמו שזה נראה על פניו.
אני אוהבת אותך ומאחלת לך את כל הטוב שבעולם למרות שאני לא מכירה אותך.
אגב אשמח שתעדכני בפרטי או כאן מה היה בסוף, מעניין אותי בטירוף
פשוט תגידי לה שאת לסבית
אנונימית
חמוד מדיי
איזה קרינג אם הייתי כותבת את זה לאמא שלי היא לא הייתה מבינה מה אני רוצה מהחיים שלה
אנונימית
חיימשלי לחכות עכשיו שבוע? את תצליחי לישון בלילות?
זה אשכרה ניסיון לרצח. היא תמות מהקרינג'
פשוט תגידי לה אמא אני לסבית
פשוט תגידי לה אמא אני לסבית
אנונימי
זה כזה חמוד ,
נ.ה את יכולה בבקשה לעדכן פה או בפרטיי
נ.ה את יכולה בבקשה לעדכן פה או בפרטיי
אולי תנסי להקדים את ההודעה?
את מדהימה!
זה טוב זה אסם
מהמם איך שאת כותבת ומביעה דרך זה את הרגשות שלך, זה מדהים בעיניי. אני בטוחה שיהיה בסדר!
מזל טוב יפה שלי!!!
מזל טוב יפה שלי!!!
וואי. לא אשקר שעברה בי צמרמות. אם אני הייתי מקבלת את זה מהילדה שלי הייתי ככ מתרגשת את מהממת ואני בטוחה שאמא שלך תקבל אותך, וגם אם לא את פטוח תרגישי הקלה... עצוב שעדיין מחנכים שבנים עם בנות, בנות עם בנים...כל פעם שאני שומעת מורים ומבוגרים אומרים ככה זה עושה לי תחושה רעה. אני מרגישה שזה לא הוגן. למה שתניחו שאני אמשך לבן מה קורה איתכם ? לא שמעתם על להטב. עכשיו אני אספר על עצמי אישית.
הבנתי כבר שאני לא ארצה ילדים בעתיד, אף פעם לא נמשכתי לבת ולבנים כן נמשכתי אז אני חושבת שאני םשוט סטרייטית אבל אני ככ מעריכה אנשים כמוך... יש מצב שמתישהו אני אראה בבת משהו מושך ואני לא מדברת רק על מ*ניות זה עדיין לא בראש שלי אבל בסביבות גיל 11-13 ניסיתי לחשוב לאיזה קטגוריה אני נכנסת מהבחינה הזאת... אז כרגע אני סטרייטית אבל אני בראש פתוח ואני יודעת שאם אני אתאהב בבת אני אקבל את עצמי וזה מה שחשוב. בהצלחה אהובה שלי. אני חושבת שזה נכון שעשית את זה ביום יום הולדת שלך והקלת על עצמך בזה שזה לא פנים מול פנים ...
את בטוחה שהיא תתעורר בחמש וחצי ? זאת עשה דיי מוקדמת. בכל מקרה אני לא רוצה להלחיץ אותך אבל כדאי שתחשבי על הכל כי זה יהיה רגע לא פשוט.
אוהבת אותך אם את רוצה לדבר בפרטי את תמיד מוזמנת
הבנתי כבר שאני לא ארצה ילדים בעתיד, אף פעם לא נמשכתי לבת ולבנים כן נמשכתי אז אני חושבת שאני םשוט סטרייטית אבל אני ככ מעריכה אנשים כמוך... יש מצב שמתישהו אני אראה בבת משהו מושך ואני לא מדברת רק על מ*ניות זה עדיין לא בראש שלי אבל בסביבות גיל 11-13 ניסיתי לחשוב לאיזה קטגוריה אני נכנסת מהבחינה הזאת... אז כרגע אני סטרייטית אבל אני בראש פתוח ואני יודעת שאם אני אתאהב בבת אני אקבל את עצמי וזה מה שחשוב. בהצלחה אהובה שלי. אני חושבת שזה נכון שעשית את זה ביום יום הולדת שלך והקלת על עצמך בזה שזה לא פנים מול פנים ...
את בטוחה שהיא תתעורר בחמש וחצי ? זאת עשה דיי מוקדמת. בכל מקרה אני לא רוצה להלחיץ אותך אבל כדאי שתחשבי על הכל כי זה יהיה רגע לא פשוט.
אוהבת אותך אם את רוצה לדבר בפרטי את תמיד מוזמנת
יכולת הניסוח שלך ממש טובה
אנונימית
זה מהמם!!! תעדכני
את כותבת מהמם אני חייב להגיד
וכל הכבוד לך, בהחלט צעד לא פשוט, אני בטוח שהיא תבין אותך, ותמשיך לאהוב אותך לא פחות ממקודם.
בהצלחה, ויותר חשוב, יום הולדת שמחת
וכל הכבוד לך, בהחלט צעד לא פשוט, אני בטוח שהיא תבין אותך, ותמשיך לאהוב אותך לא פחות ממקודם.
בהצלחה, ויותר חשוב, יום הולדת שמחת
שמח*
כתוב מעולה!
בהצלחה ותעדכני אותנו איך היא מגיבה!
אש עליך אל תפסיקי לכתוב בחיים, יש לך כישרון
בהצלחה ותעדכני אותנו איך היא מגיבה!
אש עליך אל תפסיקי לכתוב בחיים, יש לך כישרון
יש לי משהו אחד לומר לך.
את אמיצה והלוואי והייתי אמיצה כמוך.
בהצלחה, מקווה בשבילך שהיא תקבל אותך, את באמת נסחת את זה מדהים. :)
את אמיצה והלוואי והייתי אמיצה כמוך.
בהצלחה, מקווה בשבילך שהיא תקבל אותך, את באמת נסחת את זה מדהים. :)
שמעי זה באמת קצת מביך אבל את תביני את זה נראה לי עוד הרבה זמן... אני לא הומופוב חלילה, תיהי מה שבא לך פשוט תגידי את זה בלי הקדמות ממש מיותרות. קצר ולעניין, בכל זאת היא קוראת את זה בחמש וחצי בבוקר.
אנונימי
וואו כל הכבוד לך:)
רואים כמה שהשקעת בזה וכמה שאת אוהבת את אמא שלך ומסבירה לה ברוגע.
בהצלחה, וכאן תמיד לכל שאלה❤
רואים כמה שהשקעת בזה וכמה שאת אוהבת את אמא שלך ומסבירה לה ברוגע.
בהצלחה, וכאן תמיד לכל שאלה❤
זה קשה יציאה מהארון ומקווה שהכל יסתדר
וואו. אין לך מושג כמה ריגשת אותי
ההודעה מושלמת מכל בחינה
אני שמחה שאת גאה ושלמה עם מי שאת ומקווה שאמא שלך תקבל אותך
ההודעה מושלמת מכל בחינה
אני שמחה שאת גאה ושלמה עם מי שאת ומקווה שאמא שלך תקבל אותך
אני כל כך כל כך כל כך גאה בך.
זה מדהים. את כותבת בצורה מאופקת ובוגרת.
את מהממת.
אני גאה בך!
זה מדהים. את כותבת בצורה מאופקת ובוגרת.
את מהממת.
אני גאה בך!
איזה מוגזם זה מה יש לך
יואו נסיכה אני גאה בך
יפה מאוד. שיהיה בהצלחה.
אני חייבת להגיד זה מאוד ארוך לשלוש מילים שהן "אני אוהבת בנות" את לא צריכה להסביר זהו לא צריך את כל זה בשביל צמד מילים אחד. לדעתי
מדהימה אני גאה בך!! תעדכני
^^^ כפרה עלייך זה שלוש מילים
לדעתי מכתב צומי, מאחל לך למצוא חיים וגבר שיוציא ממך את כל השטויות האלה
^ מאחלת לך שתפסיק להתערב באהבות של אחרים
ריגשת אותי בטירוף, זה מדהים.
וואו, את כותבת פשוט מהמם
אני ככ גאה בך שהחלטת לעשות את זה
ויום הולדת שמח3>
אני ככ גאה בך שהחלטת לעשות את זה
ויום הולדת שמח3>
אני מת לדעת איך אמא שלך הגיבה
שמעי באמת הודעה מרגשת ומנוסחת טוב אבל לדעתי אין בזה שום צורך וזה גם מאוד ארוך
דברי איתה פנים מול פנים, ספרי לה הכל
זה מלחיץ והכל אבל לדעתי זו הדרך היותר טובה
זה גם נורא ארוך לקרוא ישר בבוקר
בהצלחה
ומזל טוב עוד שבוע
דברי איתה פנים מול פנים, ספרי לה הכל
זה מלחיץ והכל אבל לדעתי זו הדרך היותר טובה
זה גם נורא ארוך לקרוא ישר בבוקר
בהצלחה
ומזל טוב עוד שבוע
איזה חמודהה
זה בסדר אם חשת צורך לעשות את זה בצורה מרגשת, אני מקווה שהיא תקבל אותך❤
זה בסדר אם חשת צורך לעשות את זה בצורה מרגשת, אני מקווה שהיא תקבל אותך❤
מדהים
מקסים
תעדכני איך היא הגיבהה
תעדכני איך היא הגיבהה
באמת היה צורך כל כך להרגיע אותה? זה ממש סיפור לדעתך שאת יוצאת מולה מהארון? לטעמך ההודעה לא מוגזמת מדי? כאילו כל אחד והסיפור שלו אבל זה נראה שאת נוקטת אמצעי הגנה או זהירות רבים
מהמם לכי על זה
אנונימית
מיותר לגמרי
את צריכה לעמוד מול הפנים שלה ולדבר בגובהה העיניים, זה קשה אבל את צריכה לעמוד מאחורי המילים שלך.
כל מי שכותב שזה קרינג' מביך ומוגזם באמת סתמו
היא כותבת את זה לאמא שלה זכותה לפרט לה ולכתוב הודעה כזאת אם היא מרגישה שככה היא תבין אותה
אתם לא היא אז אין לכם שום זכות להגיד לה למחוק
בעיני כתבת ממש יפה אני מאחלת לך בהצלחה
היא כותבת את זה לאמא שלה זכותה לפרט לה ולכתוב הודעה כזאת אם היא מרגישה שככה היא תבין אותה
אתם לא היא אז אין לכם שום זכות להגיד לה למחוק
בעיני כתבת ממש יפה אני מאחלת לך בהצלחה
אנונימית
זה מקסים!
אפשר להעתיק את הרעיון?(ברור שלא הכל הכל ומה שיהיה נכון אליי ועליי אני אשנה וזה)
אפשר להעתיק את הרעיון?(ברור שלא הכל הכל ומה שיהיה נכון אליי ועליי אני אשנה וזה)
כתבת ממש יפה. כל הכבוד ובהצלחה 3>
bikini bottom
אנחנו לא מכירים את אמא שלה ולא יודעים איך היא תגיב לכל זה יכול להיות שזה אדם שנלחץ מאוד או אולי היא תוקפנית יכולה להיות
(בכלל לא בקטע רע)
מה שאני אומרת זה שאם היא החליטה לכתוב את כל זה כנראה שיש לזה סיבה אני מניחה שאם המצב היה שונה לא היה צורך לכתוב את כל זה.
אנחנו לא מכירים את אמא שלה ולא יודעים איך היא תגיב לכל זה יכול להיות שזה אדם שנלחץ מאוד או אולי היא תוקפנית יכולה להיות
(בכלל לא בקטע רע)
מה שאני אומרת זה שאם היא החליטה לכתוב את כל זה כנראה שיש לזה סיבה אני מניחה שאם המצב היה שונה לא היה צורך לכתוב את כל זה.
ההתחלה קצת מלחיצה זה נראה כמו מכתב התאבדות עד לרגע של "לפני שאני מתעוררת" חח תוודאי שזה לא ילחיץ אותה ועוד לקרוא את זה ככה דבר ראשון על הבוקר ומשם זה גם נראה כאילו את הולכת להגיד משהו נוראי יענו את מבקשת ממנה לשבת ברוגע ככה, הייתי מציעה לך לשנות קצת את ההתחלה לשים משהו שמח אפילו כותרת של יום הולדת שמח לי עם סמיילים של יום הולדת שלא תחטוף לך התקף לב קטן, הורים נהיים מודאגים בקלות
גלל "עצוב שעדיין מחנכים שבנים עם בנות"?
באמת? לאן הגעתם?
מה עושה רע בזה, לרוב יניחו כי זה מה שצריך להיות זה המצב הרגיל לא סתם רק איש ואישה יכולים לעשות ילדים
למה קשה כלכך לאנשים היום לקבל סטרייטים?
ולמה את רוצה כלכך להיות להטבית? את סטרייטית מה זה רלוונטי לך.
גלל "עצוב שעדיין מחנכים שבנים עם בנות"?
באמת? לאן הגעתם?
מה עושה רע בזה, לרוב יניחו כי זה מה שצריך להיות זה המצב הרגיל לא סתם רק איש ואישה יכולים לעשות ילדים
למה קשה כלכך לאנשים היום לקבל סטרייטים?
ולמה את רוצה כלכך להיות להטבית? את סטרייטית מה זה רלוונטי לך.
אנונימית
את כותבת יפה ואת בוגרת
אני בטוח שהיא תבין ותקבל אותך
בהצלחה ❤
אני בטוח שהיא תבין ותקבל אותך
בהצלחה ❤
אין בזה משהו רע אבל באופן כללי מיותר בעיניי, יודעת שזה קשה ואת באמת כותבת נדיר והכל אבל אם כבר צריך להפוך את זה ללגיטימי ולא לביג דיל
אני לא מבין אותכם אנשים....זה ממש מוגזם מה יש לה כולה צריכה לומר לה
היי אני לסבית אני לא מבין מה הבעיה
היי אני לסבית אני לא מבין מה הבעיה
זה כל כך מדהים!
האמת שגם אני לסבית ואני מבינה אותך.
יציאה מהארון זה דבר קשה וכל מי שלא חווה את זה לא יודע עד כמה אז בבקשה אל תדברו על זה בלי לדעת.
האמת שגם אני לסבית ואני מבינה אותך.
יציאה מהארון זה דבר קשה וכל מי שלא חווה את זה לא יודע עד כמה אז בבקשה אל תדברו על זה בלי לדעת.
אנונימית
זה מושלם... ליטרלי בכיתי
גם חשבתי שזה מיותר הקטע שהסברת על איגי ,אבל כשקראתי עד הסוף הבנתי שאת לא רוצה יותר סודות ומוכנה לדבר על הכל בפתיחות..
אני מאוד מקווה בשבילך שהיא תבין אותך אהובה❤ תעדכניי
אני מאוד מקווה בשבילך שהיא תבין אותך אהובה❤ תעדכניי
אנונימית ^^^
1. תודה שכתבת בצורה מכבדת את מה שאת חושבת, מעריכה את זה
2. אני חס וחלילה לא אמרתי שאני נגד סטרייטים !!! אני כזאת, אני פשוט חושבת שמהתחלה לא צריך לקבוע שככה הילד/ילדה יהיו אלה אם כן הם/הן יצאו מהארון... את מבינה ? קשה לי עם העובדה שמורים או בכללי מבוגרים אומרים לבנים אישתך... או לבנות החבר העתידי שלך ...או דברים כאלה למה לא להשאיר את זה פתוח להגיד זה/זה למה פשוט קובעים מראש !!! בגלל זה יש עוד אנשים שהם בארון כי זה כאילו מובן מאליו שכולם יהיו ככה. לדעתי השינויים בעולם מתחילים מהדברים הכי קטנים שיש... כמו זה. זה שינויי בגישה כמו שאם מורה אומר דבר כזה שמורה זה בעצם איש חינוך - זה נראה יותר טוב וקל לצאת מהארון וגם אני מאוד מקווה שאנשים לא יצטרכו לצאת מתישהו וזה יהיה רגיל ובסיסי כזה...
3. אני סטרייטית כרגע, בגיל 11-13 ממש התלבטתי אולי אני בכלל אוהבת בנות אבל מעצם זה שלא התאהבתי אף פעם בבת אני מניחה שאני סטרייטית ואומרת לעצמי שאם אני פתאום כן אהיה אני אקבל את עצמי ואהיה שלמה עם זה כי לכל אחד מותר לאהוב את מי שבא לו.
4. זה לא שאני מנסה להיות להטבית ולא שום דבר אני מי שאני אין לי שום רצון להתאהב בבת /בבן ואני לא שולטת בזה וגם לא מעוניינת לשלוט על זה.
וחוצמ רציתי להסביר לה שהכי חשוב זה לקבל את עצמך ושאת לא צריכה אישור מאף אחד על מי שאת...
נ.ב. הסימני קריאה ושאלה כי הדבר הזה מציק לי זה לא כי אני כועסת עלייך . מקווה שהבנת את זה 3>>>>>
1. תודה שכתבת בצורה מכבדת את מה שאת חושבת, מעריכה את זה
2. אני חס וחלילה לא אמרתי שאני נגד סטרייטים !!! אני כזאת, אני פשוט חושבת שמהתחלה לא צריך לקבוע שככה הילד/ילדה יהיו אלה אם כן הם/הן יצאו מהארון... את מבינה ? קשה לי עם העובדה שמורים או בכללי מבוגרים אומרים לבנים אישתך... או לבנות החבר העתידי שלך ...או דברים כאלה למה לא להשאיר את זה פתוח להגיד זה/זה למה פשוט קובעים מראש !!! בגלל זה יש עוד אנשים שהם בארון כי זה כאילו מובן מאליו שכולם יהיו ככה. לדעתי השינויים בעולם מתחילים מהדברים הכי קטנים שיש... כמו זה. זה שינויי בגישה כמו שאם מורה אומר דבר כזה שמורה זה בעצם איש חינוך - זה נראה יותר טוב וקל לצאת מהארון וגם אני מאוד מקווה שאנשים לא יצטרכו לצאת מתישהו וזה יהיה רגיל ובסיסי כזה...
3. אני סטרייטית כרגע, בגיל 11-13 ממש התלבטתי אולי אני בכלל אוהבת בנות אבל מעצם זה שלא התאהבתי אף פעם בבת אני מניחה שאני סטרייטית ואומרת לעצמי שאם אני פתאום כן אהיה אני אקבל את עצמי ואהיה שלמה עם זה כי לכל אחד מותר לאהוב את מי שבא לו.
4. זה לא שאני מנסה להיות להטבית ולא שום דבר אני מי שאני אין לי שום רצון להתאהב בבת /בבן ואני לא שולטת בזה וגם לא מעוניינת לשלוט על זה.
וחוצמ רציתי להסביר לה שהכי חשוב זה לקבל את עצמך ושאת לא צריכה אישור מאף אחד על מי שאת...
נ.ב. הסימני קריאה ושאלה כי הדבר הזה מציק לי זה לא כי אני כועסת עלייך . מקווה שהבנת את זה 3>>>>>
סליחה אבל את גורמת לזה להישמע שלהיות לסבית זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות
לדעתי-מוגזם
לדעתי-מוגזם
תעדכני אחר כך מחזיקה בשבילך אצבעות! :)
את מלכה
דיברת איתה כבר?
אנונימי
מה היא אמרהה
אנונימית
תעדכני
זה מקסים לדעתי
זה היום!!!
מזל טוב עד 120
מה היא אמרה. עם היא לא תומכת אל תדאגי הכול היה בסדר. עם היא לא תומכת היא אמא לא טובה שחייה בעבר ולא בהווה
מזל טוב עד 120
מה היא אמרה. עם היא לא תומכת אל תדאגי הכול היה בסדר. עם היא לא תומכת היא אמא לא טובה שחייה בעבר ולא בהווה
מזל טוב!
תקשיבו אין לכם מה לענות על זה השאלה מ19 בנובמבר עבר שבוע מאז
אנונימית
אנחנו רוצים לדעת מה קרה בסוף
לא תקבלו תשובה כי השאלה הזאת זה ספאם.
יש סוג של בנות שנהנות לכתוב כל מיני סיפורים וגם רוצות לקבל איזשהו התייחסות למה שהן כותבות. אז שאלה כזאת זה דרך טובה גם להמציא איזה סיפור מהחיים וגם לקבל הרבה תגובות. זה למה זה כזה ארוך ונראה מוגזם. אני כבר רואה דברים כאלה מרחוק
יש סוג של בנות שנהנות לכתוב כל מיני סיפורים וגם רוצות לקבל איזשהו התייחסות למה שהן כותבות. אז שאלה כזאת זה דרך טובה גם להמציא איזה סיפור מהחיים וגם לקבל הרבה תגובות. זה למה זה כזה ארוך ונראה מוגזם. אני כבר רואה דברים כאלה מרחוק
אנונימי
^סוג בנות?
אה, בטח.
אה, בטח.
^כן, זה אופן מסוים בסקסואציה נשית של המרת הנאה. אם בנים עושים את זה, אז לרוב ממניעים אחרים.
אנונימי
ההנחה שלך מאוד מופרכת, אין שום סימן לחוסר אמינות השאלה, מלבד זה שאין מענה.
לא רוצה אל תאמיני בהנחה שלי, למי אכפת אלוהים
מי ישמע דיון מדעי
מי ישמע דיון מדעי
אנונימי
שואל השאלה:
היי אנשים, זה לא ספאם.
היום הולדת שלי ב7.12
פרטים יגיעו, אני מקווה. קצת בלחץ. אני מקווה שהשאלה תהיה זמינה עד אז, או שאחיה עד אז. מה שיגיע קודם.
היי אנשים, זה לא ספאם.
היום הולדת שלי ב7.12
פרטים יגיעו, אני מקווה. קצת בלחץ. אני מקווה שהשאלה תהיה זמינה עד אז, או שאחיה עד אז. מה שיגיע קודם.
אנונימית
ברור שתחיי :)
בהצלחהה מאמינה בךך❤
בהצלחהה מאמינה בךך❤
בהצלחה!!!! תבררי קודם מה דעתה על הלהט"ב
בהצלחה!!!
אני מאמין בך וגאה בך כ ל כ ך .
אני מאמין בך וגאה בך כ ל כ ך .
בהצלחה!!!
אני מאמין בך וגאה בך כ ל כ ך .
זה נשלח פעמיים גאד
אני מאמין בך וגאה בך כ ל כ ך .
זה נשלח פעמיים גאד
וטפ^ זה לא עובד ככה אנונימי
^^ בהיגיון הזה: "פשוט תגיד לעצמך שאתה ספגטי ואז אתה תהיה ספגטי זה פסיכולוגי"
^ אני בוכה בל את גאונה,
ואני מסכימה איתך.
ואני מסכימה איתך.
אני מת^
שואל השאלה:
שלום לכולם,
עברו 3 שבועות מאז ששאלתי את השאלה הזאת וואו מי היה מאמין. זה הצליח.
אמא שלי העירה אותי בקריאות מזל טוב וחיבקה אותי חזק. היא אמרה שהיא גאה בי, היא תמיד תהיה גאה בי ושהיא אוהבת אותי.
אני לא בטוחה אם אני עדיין חולמת או שאני בחיים אבל בכל מקרה תושה לכל מי שיה פה.
תודה למי שהתעניין, תמך, ואפילו להומופובים ואנשים שאמרו שאני מוגזמת תודה. גרמתם לי לשים יותר פס על אנשים כמוכם.
אתם באמת אנשים מדהימים ומגיע לכם את כל הטוב שנתתם לי.
אז יום הולדת שמח לי:) ויום משהים לכולכם:)
אוהבת,
stay away
שלום לכולם,
עברו 3 שבועות מאז ששאלתי את השאלה הזאת וואו מי היה מאמין. זה הצליח.
אמא שלי העירה אותי בקריאות מזל טוב וחיבקה אותי חזק. היא אמרה שהיא גאה בי, היא תמיד תהיה גאה בי ושהיא אוהבת אותי.
אני לא בטוחה אם אני עדיין חולמת או שאני בחיים אבל בכל מקרה תושה לכל מי שיה פה.
תודה למי שהתעניין, תמך, ואפילו להומופובים ואנשים שאמרו שאני מוגזמת תודה. גרמתם לי לשים יותר פס על אנשים כמוכם.
אתם באמת אנשים מדהימים ומגיע לכם את כל הטוב שנתתם לי.
אז יום הולדת שמח לי:) ויום משהים לכולכם:)
אוהבת,
stay away
אנונימית
מזל טוב!!! איזה כיף לשמוע
אנונימית
מזל טוב אני ככ שמחה בשבילך :) ❤
מזל טוב!!❤
שמחה שזה מה שקרה
שמחה שזה מה שקרה
מזל טוב!!❤ את מדהימה מעוררת השראה❤
מזל טובב אני כל כך שמחה בשבילך
איזה כייף לקרוא.
מזל טוב שהיה לך רק טוב. ❤❤❤❤❤
מזל טוב שהיה לך רק טוב. ❤❤❤❤❤
מזל טובב❤
איזה כיף לשמוע
איזה כיף לשמוע
מהממת
אנונימי
מלכה!!!! מזל טוב כלכך שמחה בשבילך
מזל טוב ואת מדהימה!!!!!
יואוו, מזל טוב!
אני כל כך שמחה בשבילך
אני כל כך שמחה בשבילך
מגניב! איזה כיף..שיהיה לך המשך חיים מושלמים חח
אע איזה יופי
וואו! כיף גדול לשמוע :)
כל הכבוד לך!
כל הכבוד לך!
איזה כיף!!! מזל טוב❤
באותו הנושא: