7 תשובות
וואו מושלם,
ממש הסגנון שלי.
(אמאל'ה הקול של קיהיון)
ממש הסגנון שלי.
(אמאל'ה הקול של קיהיון)
ממש טוב
הם מדהימים ואני גאה בהם
הם מדהימים ואני גאה בהם
שיר טוב)
הוא מדהים, כמו כל שיר שלהם, מיוחדים במינם
הוא ממש נחמד
ממש נחמד
וואי חיכיתי לשאלה הזאת כל כך
באותו הנושא: