חייבו אותי ממחסני חשמל אבל בהזמנה עצמה במחסני חשמל כתוב שגיאה ושלא ניתן לשלם דרך כרטיס זה
הם כבר חייבו אותי ולקחו לי את הכסף אבל לא נתנו לי מספר הזמנה או אם ההזמנה אושרה בכלל! מה לעשות?!! אני ממש בלחץ כי זה מלא כסף והשירות לקוחות שלהם נפתח רק ביום ראשון