5 תשובות
לא ניסיתי, חבל על זה, העתקה בבגרות חוסמת לך לעשות מועד ב לכמה שנים .תשקיע פעם אחת וזהו
למה להרוס
ניסיון נחמד הצורה נחמה
למה? זה לא השג שאת/ה רוצה להיות גאה בו?

אם לא אז באמת חבל...
לא, גם לא ניסיתי מעולם.
הלוואי
תמיד אמרו לנו לשבת לבד ד ד ד