13 תשובות
אם היא הייתה מחפשת צומי היא הייתה במרכז הכיתה, כנראה עובר עליה משהו.
תשאלי אותה משהו שהיא לא תוכל לענות בכן או לא , תפתחי איתה שיחה תראי מה עובר עלייה
כלום
תעזבי אותה
מה קשר צומי
אולי היא עוברת משהו? אולי אובדנית?
חשבת פעם אולי היא אשכרה צריכה עזרה?!

תני לה לחיות בשקט
שואל השאלה:
מה קשור?? אני ניסיתי לדבר איתה
והיא פשוט הסתכלה עלי ולא הוציאה מילה!!
אני חשבתי שהיא מתכננת לרצוח אותי
באמת הייתם צריכים לראות איזו מפחידה והמבט שהיא דפקה לי
מה הבעיה לענות כמו בן אדם? שאלתי אותה שאלות נורמליות מאוד.
וזה מאוד מעליב שהיא ככה מתנהגת .
אנונימית
את לא יודעת מה עובר על בן אדם אחר. כנראה שיש סיבה שהיא מתנהגת ככה. תמיד עדיף להגיב בסובלנות ואיכפתיות, כי האופציה ההפוכה לא עושה טוב לאף אחד.
שואל השאלה:
אבל היא ממלאת אותי בעצבים אני לא יכולה
אנונימית
למה היא כל כך מעצבנת אותך? למה היא כלכך מעסיקה אותך?
שואל השאלה:
כי היא צומיסטית מי בא פעם בשבוע לבית ספר?
עדיף שכבר לא תבוא
אם היא לא באה בשביל לימודים ולא בשביל חברים
אז למה היא באה? בשביל צומי.
וגם היא שמה תשיער על הפרצוף ולא מורידה אף פעם מסיכה בקושי רואים אותה
שתישאר כבר בבית
אנונימית
אבל את מבינה שזה לא מצב נורמלי שמגיעות פעם בשבוע לבית ספר נכון? אז כנראה שיש שם סיבה. כנראה שלא הכל אצלה סבבה. היא לא צומיסטית, כי היא לא עושה שום דבר למשוך תשומת לב. היא פשוט אחרת. שונה ממך. זה הכל.
אני מקווה שזה ספאם כי את מתנהגת ממש מגעיל. אין לך מושג מה עובר עלייה מחוץ לבית ספר, ואני בטוחה שהיא לא עושה את זה בשביל תשומי, אם היא הייתה רוצה תשומת לב היא הייתה מדברת בשביל שישימו לב אלייה. ולמה בכלל זה מעצבן אותך? היא בסך הכל מתקיימת תעזבי אותה בשקט
גם לי הייתה מישהי כזו בכיתה והיא פשוט לא הגיבה, בהתחלה גם חשבתי כמוך אבל עם השנים כבר התרגלתי.
הבנתי שעוברים עליה מלא דברים והבטחון העצמי שלה ממש נמוך וככל הנראה יש לה בעיות בגוף ובנפש, אולי אפילו בעיות בדיבור כמו גמגום...

העניין הוא שגם אם היא לא ענתה איחלתי לה בוקר טוב, שאלתי לשלומה מדי פעם וחייכתי אליה מרחוק כשהמבטים שלנו התנגשו , הבנתי שעדיף להתנהג בנימוס ולגרום לה להרגיש בנוח, לא לשפוט אותה כמו שעשית, ויש מצב שזה יעזור לה וישמח אותה למרות שהיא לא מגיבה.

את לא מכירה אותה אישית, לא את החיים שלה ולא את הדברים שישמצב שהיא עוברת.
את לא חייבת לדבר איתה, את לא חייבת לאהוב אותה אבל לפחות תנסי שלא לזלזל ולהראות לה טיפה יותר כבוד ונחמדות שום דבר לא יקרה, יכול להיות שעם השנה היא תרגיש דווקא איתך בנוח כי חייכת לה כשקשה או שאלת לשלומה כשהיא הייתה צריכה את זה.
זה ממש דוחה איך שאת כותבת פה , היא לא סתם מתנהגת ככה היא בטח עוברת משהו קשה בבית או בכללי , לא כולם תמיד שמחים היא עוברת משהו קשה , אם את לא רוצה לעזור לה אז לפחות אל תפריעי ותציקי לה
מה את רוצה ממנה?
איזה צומי ואיך בדיוק? אולי תרחיבי? במקום סתם לזרוק משפטים?
הבחורה לא עשתה לך כלום ואת סתם נטפלת מסיבה לא ידועה .
" מה לעשות" איך.היא מפריעה לך? היא לא פונה אלייך , היא לא מרכלת עלייך ,לא עושה שום דבר כדי לפגוע בך, לא נושמת לכיוונך. ואת סתם מחפשת אותה בכוח .שחררי מהבחורה מה נתפסת עליה
אנונימי