7 תשובות
צריך להיות ערום לגמרי, נכון זה מביך אבל זה לשנייה אחת וזה לא ביג דיל
אנונימי
הוא אומר לך להוריד הכל חוץ מתחתונים אומר לך להתכופף וכאלה ואז מבקש להוריד את התחתונים לחצי דקה ובודק את האשכים מבקש להשתעל וכאלה. לא ממש מביך זה ממש בקטנה
לא צריך בוקסר במיוחד, אתה בא לבוש רגיל, ובבדיקה של האשכים אתה מוריד את המכנסיים לרגע וזהו.
זה לא מביך, זה לוקח פחות משנייה ותאמין לי לרופא לא אכפת מהבולבל שלך.
צריכים לגלח קודם שבאים?
אנונימי
כן תבוא ללשכה בבוקסר בלבד
מתפשטים ערומים לגמרי ועושים את הבדיקה של האשכים וזה כמה שניות
שואל השאלה:
אני הייתי היום שם, והיו אנשים שנשארו רק עם תחתונים ואנשים שהיו עם מכנסיים ובלי חולצה (וכמובן את הבדיקה של האשכים), הרופא אמר לי להשאר רק עם תחתונים ואז אמרתי לו אין בעיה אבל היו אנשים שהיו עם מכנסיים, אז הוא אמר בסדר גמור אתה יכול להיות עם מכנסים, אני רק צריך לראות את הכפות רגלים החלק הקדמי והאחורי של הגוף העליון (כלומר בלי חולצה) ואת האשכים.
במהלך הבדיקת אשכים הוא אומר כזה תסתכל לקיר- כדי שלא יהיה מביך (חשבתי שיהיה נחמד לציין את זה).
בסופו של דבר זה לא כזה נורא ותנסו להוריד לחץ
כי בתכלס מה שחשוב באמת זה המבחנים שעושים שם.
אנונימי