4 תשובות
עושים ביטוח לאוטו ומתחילים לנהוג עם מלווה מהיום שאחרי הטסט..
שואל השאלה:
מה כל כך מהר מתחילים לנהוג?
מה כל כך מהר מתחילים לנהוג?
אנונימית
את יכולה להתחיל לנהוג יום אחרי, כמובן עם כל החוקים שתקפים עלייך... כמו המלווה יום וביטוח וכל זה, אבל כן לא סתם יש היתר נהיגה - כי *מותר* לנהוג.
כן, אמורים לשלם ולדאוג לראות שיש אתר נהיגה, לעשות ביטוח ואז אפשר להתחיל לנהוג (כמו שאמרתי יום אחרי שעברת טסט)
באותו הנושא: