4 תשובות
עושים ביטוח לאוטו ומתחילים לנהוג עם מלווה מהיום שאחרי הטסט..
שואל השאלה:
מה כל כך מהר מתחילים לנהוג?
אנונימית
את יכולה להתחיל לנהוג יום אחרי, כמובן עם כל החוקים שתקפים עלייך... כמו המלווה יום וביטוח וכל זה, אבל כן לא סתם יש היתר נהיגה - כי *מותר* לנהוג.
כן, אמורים לשלם ולדאוג לראות שיש אתר נהיגה, לעשות ביטוח ואז אפשר להתחיל לנהוג (כמו שאמרתי יום אחרי שעברת טסט)