2 תשובות
תבקשי שכל אחד יביא סכום מסוים בגלל שאתם רוצות להזמין אוכל. זה לגיטימי מאוד (אף אחד לא רוצה/מצפה שתזמינו את כל האוכל על חשבונכם). תבקשו הכל בסדר
ברור אי אפשר לבוא ביידים ריקות זה לא הולך ככה לאכול וללכת השקעתן וקניתם לא משנה כמה מוזמנים ואיזה כמות
באותו הנושא: