5 תשובות
טוב זה פשוט מה שאתה חושב, אני חושב שזה נחמד להשאר ידידים
הכי טוב להשאר ידידים
שואל השאלה:
^מה טוב בזה?
^מה טוב בזה?
אנונימי
אם אתה באמת אוהב אותה ואוהב להיות איתה אתה תאהב ותרצה גם להיות ידיד שלה , אל תוותר על זה אבל אל תתווכח על הזוגיות אם היא לא רוצה את זה אז לא זה לא .
לא יעבוד
באותו הנושא: