11 תשובות
אני מתגעגע רק להפצצות של צהל
לא..
למה שאני אתגעגע למבצע צבאי?
למה שאני אתגעגע למבצע צבאי?
לא תאמת שזה גם לא היה מגיע לפה
לע, בתור מישהי שגרה בעוטף הדבר היחידי שטוב מכל זה זה רק זה שאין בית ספר
אנונימית
לא
שואל השאלה:
אקשן, היה מעניין, כל הזמן יש נושא שמדברים עם חברים, לדבר עם המשפחה יותר, כל העניין של להתגאות להיות ישראלי ולהוכיח שאנחנו בעצם הקורבן
אקשן, היה מעניין, כל הזמן יש נושא שמדברים עם חברים, לדבר עם המשפחה יותר, כל העניין של להתגאות להיות ישראלי ולהוכיח שאנחנו בעצם הקורבן
אנונימי
לא,זאת היתה תקופה מדכאה
ברור שתתגעגעו כי אתם ילדים שהאקשן הזה היה להם כיף רק בגלל שהייתם בבית
אתם לא חיילים שהיו צריכים לעבוד ולהגיע לצבא ולהילחם או אנשים שפספסו עבודה במשך חודש שלם ולא קיבלו תשלום
אתם לא חיילים שהיו צריכים לעבוד ולהגיע לצבא ולהילחם או אנשים שפספסו עבודה במשך חודש שלם ולא קיבלו תשלום
אנונימית
באותו הנושא: