3 תשובות
זה כמו ה-12 רק מצלמה יותר טובה, יותר אחסון ומסך איכותי
אין לי אבל שמעתי שהאייפון 11 הוא הכי טוב מכולם
אין לי אבל זה תלוי אם אתה טחון או לא. אם כן - תקנה. אם לא - אל תקנה, לא שווה בשום צורה.