6 תשובות
ובהצלחה לך (:
היה לי מורה מאור ירוק, קוראים לו רובי. לא בטוחה אם הוא עדיין שם אבל הוא היה ממש נחמד... אני משערת שיש לו שם משפחה אבל אני לא זוכרת
באמת שהוא לימד אותי דברים שאני לא חושבת שמורים אחרים מלמדים. היה לי אחריו מורה אחר ממש נורא, לא חושבת שהייתי עוברת אם לא היה לי את הבסיס שלו.
לא, אני לא מכירה מירושלים סורי
שואל השאלה:
טוב אבל אני עושה על ידני בכל זאת.. יש לך המלצות אולי?
חבל לעשות על ידני