התחברות
הרשמה
מי שהיה/נמצא בתכנית בר אילן שיענה בבקשה
18 בנובמבר 2021, 18:02
תכניות
בגרות
בר אילן
אוניברסיטת בר אילן
5 יחידות
3 תשובות
אני עדיין בתוכנית d:
M
Mugadeth
אני בתוכנית אבל אני בכיתה ח'
m
mystiques gf
אני בתוכנית
שכבת ט
ב
באתי להושיט עזרה
באותו הנושא:
צריך התייעצות (מי שהיה בתוכנית של בר אילן לנוער מוכשר במתמטיקה)
למי שהיה או נמצא בתוכנית אלפא
מישהו שהיה בתכנית האצה של בר אילן בכיתה ח יכול להסביר מה עושים שם?
מי שהיה או נמצא בבר אילן שייכנס דחוףף ומי שלא שיינעץ זה ממש דחוף
מישהו פה סיים/נמצא עכשיו בבר אילן (תכנית לנוער מוכשר בתמטיקה)
מי שהיה בתכנית האצה לכיתה ח' בבר אילן: הגשתם בשיעור הראשון את העבודת קיץ למתקבלים?
רק אני חושב שאביב נגד אייל זאת התכנית הכי גזענית שהייתה בארץ לשני הצדדים?
מה עדיף- תכנית אודיסיאה או תכנית האצה לבגרות בר אילן?
יש פה כאלה בתכנית אלפא באוניברסיטת בר-אילן? רכזת עתודה שאני נמצא בה חופרת לי להצטרף אליה.
אני נמצא בכיתה ח ואני לומד מתמטיקה בבר אילן. יש כאן משהו שהיה גם בתכנית?
יש פה מישהו שהיה/נמצא בתוכנית של האקדמיה לתיכון?