7 תשובות
זה רק מבחן הכל טוב
תספרי למחנכת או תעשי מועד ב
זה נשמע כמו חרדת בחינות
זה רק מבחן ולרוב כיתה ט לא משפיעה על הבגרות
זה רק מבחן ולרוב כיתה ט לא משפיעה על הבגרות
מבחנים זה לא מה שמגדיר אותך כבן אדם.
תמיד תדעי שמבחנים זה לא מה שמציין אותך כבן אדם וזה לא אומר מי שאת!!!! כולנו בלחץ הזה לפעמים... תנסי ללמוד עם חברה או להשים פתקים של החומר בשירותים.... וסך הכל,גם אם תכשלי,זה רק בחן וזה לא אורמ עלייך כלום!
הכל טוב מבינה אותך
איזה הורים נוקשים ..
לפחות שיבינו שאם את מצליחה לתת ציונים טובים זה בא ממך.. ולא מהם
כמו שהם חושבים שהכישלון בא ממך ולא מהם
כי אם לא הם נוגדים את עצמם..
תספרי להם שאת עושה את כול ההשתדלות שלך
לפחות שיבינו שאם את מצליחה לתת ציונים טובים זה בא ממך.. ולא מהם
כמו שהם חושבים שהכישלון בא ממך ולא מהם
כי אם לא הם נוגדים את עצמם..
תספרי להם שאת עושה את כול ההשתדלות שלך