9 תשובות
הייטק
אנונימית
הייטק
זה תלוי באיזה תפקיד בהייטק ואיזה תפקיד ברפואה... כל תפקיד הוא שינוי גדול בשכר
תלוי איפה חח שניהם תחומים ממש רחבים
הייטק
תלוי מה עושים, אבל בכללי הייטק
הייטק
כמו שכתבו מעלי, תלוי.
אבל בא נגיד שיותר קל להגיע למשכורת ותפקיד גבוה בהייטק מאשר ברפואה
אבל בא נגיד שיותר קל להגיע למשכורת ותפקיד גבוה בהייטק מאשר ברפואה
הייטק נראה לי
אבל אני יודעת שאחות בכירה מקבלת יותר מרופא חחח
אבל אני יודעת שאחות בכירה מקבלת יותר מרופא חחח
באותו הנושא: