7 תשובות
שלי נהייתה יותר
חזקה
שואל השאלה:
ברור שיותר חזק כי את עם גל אבל שמורידיפ אותו היא חלשה
אנונימית
גם שהורדתי
לא אני לא מסוגלת לראות את היד שלי בלי לק
לא ומה זאת אומרת שהציפורן הטבעית שלי אני לא עושה בנייה או משהו
שואל השאלה:
כי שמורידיפ היא ניהית ממש חלשה
אנונימית
לא