התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאח שלי קטן ממני ועדיין כולם במקיף קוראים לי אחות של????
זה כבר מביך
17 בנובמבר 2021, 21:28
אחים
2 תשובות
קצת מביך.. אבל בסדר. בטוחה שאת יותר מאחות של...!
מ
מלכה ירוקה
את אח שלי מכירים יותר אנשים אז וקראים לי אחות של, בלי קשר לזה שהוא קטן
תתעלמי
ס
סְנופקין
באותו הנושא:
זה הגיוני שמישהי שוקלת יותר ממני, יותר נמוכה, ועדיין יותר רזה ממני?
איך זה הגיוני להיות בפאקינג תת משקל ועדיין להיות שמנה?
זה הגיוני שחברות שלי שיותר קטנות ממני קיבלו צו גיוס ואני עדיין לא?
זה נראה לכם הגיוני שאצלי במקיף משאירים את כיתות ח' עד 17.30?
הגיוני שבעיני כולם יפים חוץ ממני?
אני באמת כל כך פגועה ממנו אבל עדיין אוהבת אותו, הגיוני?
הגיוני לרשום "ועדיין לא מסיח ממני הכאב"?
הגיוני שאני בתת משקל אבל עדיין שמנה?.
איך זה הגיוני שאני בת 23 וכולם פה קטנים ממני בהרבה ו
זה הגיוני שעשיתי בלשכת גיוס בדיקות דם שביקשו ממני ב30.7 ועדיין אל קיבלתי פרופיל?
איך הגיוני ש 3 חודש עברו והוא עדיין צריך לעכל את הפרידה *הוא נפרד ממני*