13 תשובות
ודאי, אני שומר נגיעה ואני דתי לאומי
כן, בעיקרון רובם שומרים אבל יש כאלה שלא..
אני כן.
אבל צר לי לבשר בעצב שאני מכיר כאלו שלא.
אבל צר לי לבשר בעצב שאני מכיר כאלו שלא.
זה משתנה בין אדם לאדם, מכיר אפילו חרדים שלא שומרים
לא, תלוי...
אמורים לשמור, כמו שכל יהודי אמור לשמור.
זאת הלכה מחייתב לכל דבר בשולחן ערוך (אבן העזר, סימן כא, סעיף ז), ולא איזה "חומרא". זה אפילו יהרג ואל יעבור (יורה דעה, סימן קנז, סעיף א, ובשפתי כהן שם, סעיף קטן י).
זאת הלכה מחייתב לכל דבר בשולחן ערוך (אבן העזר, סימן כא, סעיף ז), ולא איזה "חומרא". זה אפילו יהרג ואל יעבור (יורה דעה, סימן קנז, סעיף א, ובשפתי כהן שם, סעיף קטן י).
חרדים שלא שומרים - לא חרדים. איפה חרדה לדבר ה'? אם אין - מדוע לקרוא להם "חרדים"?
באידאיל אני מניח שכולם רוצים לשמור
בפועל לא.
בפועל לא.
כן (לא כולם כמובן)
חלק שומרים חלק לא שומרים וחלק משתדלים
אני אישית כן
אבל האמת אני לומדת באולפנה ורוב הכיתה שלי לא
אבל האמת אני לומדת באולפנה ורוב הכיתה שלי לא
לא תמיד, רוב הילדות בכיתה שלי לא שומרות
באותו הנושא: