9 תשובות
לקנות
לקנות
לחכות
אני אישית עם סמסונג אבל העדיף לחכות כי ממה שהבנתי יש שמועות שיורידו את הנוץ הענק הזה בגרסת ה14.
לקנות את ה12
יש לי אותו, והוא ממש טוב.
וגם אם יהיה שדרוג ענק לאייפון 14, את עדיין תוכלי למכור את הטלפון.
אני מחכה ל14
יש מלא הדלפות ש14 עומד להיות שינוי גדול
אני גם אם אנדרואיד אבל כני ממש מחכה ל14