התחברות הרשמה

למי אני יכול לשלוח תסריט של סרט שכתבתי

אם אני רוצה לצלם אותו כי זה באמת סרט טוב וחבל שיתבזבז כי אין לי קשרים.

נ.ב
יש בעיר שלי חוג של ישראל אטיאס עכשיו, אם אני אלך לשם הוא יוכל לעזור לי?
17 בנובמבר 2021, 16:34
כתיבהתסריטיםקולנועדרמה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מישהו יכול לתת דעה על תסריט שכתבתי?
כתבתי פריקה על מישהו, אני לא יכולה לשלוח לו את זה נכון?
היי אני יכולה לשלוח לכם בפרטי קטע כתיבה שכתבתי ותגידו לי מה דעתכם?
מישהו שאני יכולה לשלוח לו מה שכתבתי והוא יגיד לי מה הוא חושב / ת?
למי אני יכולה לשלוח קטע שכתבתי ויגיד לי מה דעתו ?
אני יודעת שזה ישמע נורא מטומטם אבל אם כתבתי סוג של תסריט כזה לסרט שאני כתבתי...
מישהו יכול לשלוח לי תסריט שהמקום הוא בית ספר ,כיתה,אהבה חייבת דוגמא איך רושמים תסריט
כתבתי את זה לחברה הכי טובה אבל לא הצלחתי לשלוח..יכולים לתת לי מוטיבציה?
אני יכולה לשלוח למישהו הודעה פה שיגיד לי אם הטקסט טיעון שכתבתי הוא טוב?
מישהו או מישהי שאני יכול לשלוח קטע כתיבה שכתבתי ויתן לי דעה?
לשלוח את מה שכתבתי בפירוט או שמישהו יכול לנסח את זה אחרת ?