3 תשובות
לא יעזור לך הייתי בתחנה דיברתי עם מנהלים התקשרתי
עדיין לא קיבלו אותי
עדיין לא קיבלו אותי
אנונימית
לא תשכנעי אף אחד
זה לא יעבוד,
אחותי הייתה במדא והיא אמרה לי שממש קשה עכשיו להיכנס לזה שוב.
אחותי הייתה במדא והיא אמרה לי שממש קשה עכשיו להיכנס לזה שוב.
באותו הנושא: