13 תשובות
כן
כן
כן, בהתחלה זה יותר העניין של הפרשות הדיו שיוצאות, הקילוף והגירוד יתחילו לך בקרוב.
כן זה יתחיל לגרד מחר עוד יומיים ככה
ברור
שואל השאלה:
אין לי עדיין הפרשות מהדיו..
אין לי עדיין הפרשות מהדיו..
אנונימית
שזה מתחיל לגרד פשוט שימי משחה
סביר להניח שהיו לך ביום הראשון של הקעקוע. לא ראית דיו שנשפך עם המים כששטפת את הקעקוע?
או דיו שיצא בזמן שהניילון הנצמד היה עלייך.
או דיו שיצא בזמן שהניילון הנצמד היה עלייך.
שואל השאלה:
לא אבל מתחיל לגרד לי עכשיו טיפה...
אגב אמורים לטפל בזה שלושה שבועות ולמרוח שכבה דקה מהמשחה פעמיים ביום נכון? אם לא תגידו לי איך לטפל בזה טוב
לא אבל מתחיל לגרד לי עכשיו טיפה...
אגב אמורים לטפל בזה שלושה שבועות ולמרוח שכבה דקה מהמשחה פעמיים ביום נכון? אם לא תגידו לי איך לטפל בזה טוב
אנונימית
לשטוף 2-3 פעמים ביום במים וסבון תינוקות/אנטיבקטריאלי עדין/אורגני עדין (ללא אלכוהול או חומרים מלאכותיים).
לטפוח עם המגבת בעדינות ולתת לאיזור להתייבש.
לאחר מכן למרוח שכבה דקה ממש של בפנטן פלוס, מפני שהקעקוע צריך לנשום.
לא לגעת, לא לגרד, לשמור על סטריליות.
לא לחשוף את הקעקוע לשמש או מקורות מים מזהמים.
במקלחת להימנע מזרימה חזקה על הקעקוע.
לטפוח עם המגבת בעדינות ולתת לאיזור להתייבש.
לאחר מכן למרוח שכבה דקה ממש של בפנטן פלוס, מפני שהקעקוע צריך לנשום.
לא לגעת, לא לגרד, לשמור על סטריליות.
לא לחשוף את הקעקוע לשמש או מקורות מים מזהמים.
במקלחת להימנע מזרימה חזקה על הקעקוע.
שואל השאלה:
אמרו לי למרוח רק פעמיים ביום.. אני מפחדת שאם אמרח 3 פעמים ביום זה לא ינשום כביכול ויזדהם או משהו
אמרו לי למרוח רק פעמיים ביום.. אני מפחדת שאם אמרח 3 פעמים ביום זה לא ינשום כביכול ויזדהם או משהו
אנונימית
נע, גם 3 זה בסדר, תמיד הייתי מורחת 3 על הקעקועים שלי - בוקר, צהריים וערב.
אבל גם פעמיים זה בסדר.
אבל גם פעמיים זה בסדר.
באותו הנושא: