4 תשובות
יש אפשרות להיות טייס גם אם אתה בכיתת מב"ר במקיף ג
גיבוש וקורס טייס זה לא בהכרח חייב להיות מהטכני.
מה שכן 100 אחוז תיפול למערך הטכני אם תלך לשם, למדתי שם (מחזור מב ), אחלה מקום אחלה אנשים ואחלה מקצוע לעתיד לא רק לצבא.
גיבוש וקורס טייס זה לא בהכרח חייב להיות מהטכני.
מה שכן 100 אחוז תיפול למערך הטכני אם תלך לשם, למדתי שם (מחזור מב ), אחלה מקום אחלה אנשים ואחלה מקצוע לעתיד לא רק לצבא.
לא יודעת לגבי השאלה שלך,
אבל אתה בטכני בבש??
אם כן יש לי שאלה שהיא מוזרה אבל קריטית לחברה שלי אז החלטתי לעזור.
אם לא לא חשוב חח
אבל אתה בטכני בבש??
אם כן יש לי שאלה שהיא מוזרה אבל קריטית לחברה שלי אז החלטתי לעזור.
אם לא לא חשוב חח
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא שם^
אני לא שם^
אנונימי
כן ברור טייס זה משויך לחיל האוויר
באותו הנושא: