9 תשובות
שואל השאלה:
אז סתם התחסנו
אז סתם התחסנו
אנונימי
כי זה שלטון דיקטטורה
שואל השאלה:
זה הסיבה שלא התחסנתי כי זה הכל פייק
זה הסיבה שלא התחסנתי כי זה הכל פייק
אנונימי
לא, זה מפחית תסמינים ומפחית סיכויים זה הרבה יותר טוב מכלום
החיסון מונע הידבקות, לא הדבקה
חיסון לא מונע הידבקות הוא מפחית את הסיכוי ומפחית תסמינים
כי החיסון לא מונע הידבקות
כי החיסון לא עוזר במאה אחוז
רוצים לשעבד אותם.
באותו הנושא: