16 תשובות
שמעי אני מאמינה שהמעריצות האמיתיות יהיו שם משעות הבוקר...
שואל השאלה:
לבוא לשם ב3 בבוקר נגיד יהיה בסדר?
כאילו לא יהיה הרבה בשער?
אנונימית
ברה מה 3 בבוקר איך תגיעי לשם ב3 בבוקר? תבואי באיזה 9 10 משהו כזה אין מה להגזים
שואל השאלה:
אגב אני גם רוצה להיות ראשונה בתור ולהיות הכי קרובה לבמה כי אני נמוכה וגם אנמית ואני מפחדת להתעלף שם
אנונימית
שואל השאלה:
טוב
אנונימית
סבבה תהני כפרה
שואל השאלה:
תודה :)
אנונימית
אני מתכנן לצאת בסביבות שמונה וחצי ולהגיע לשם בעשר עשר וחצי גג
שואל השאלה:
אה אז אני גם אצא מוקדם בבוקר
אנונימית
שואל השאלה:
מה להביא?
אנונימית
תביאי אוכל בקבוק מים ולא יודע פלאפון או כל מה שתצטרכי
זה עוד שנה לא? כיאלו מה יש לתכנן עכשיו
אנונימית
מהה למה שתבואו לשם בבוקר?
שואל השאלה:
^ לאדעת אוף.... אני רוצה לתפוס את התור ראשונה
אנונימית
אני חושבת שאני אבוא ב 1 כזה אבל לבוא בבוקר זה מוגזםם
שואל השאלה:
לאדעת נו יש בליבריות משוגעות אז אני לא יודעת מתי לבוא כדי להיות ראשונה בתור
אנונימית