16 תשובות
שמעי אני מאמינה שהמעריצות האמיתיות יהיו שם משעות הבוקר...
שואל השאלה:
לבוא לשם ב3 בבוקר נגיד יהיה בסדר?
כאילו לא יהיה הרבה בשער?
לבוא לשם ב3 בבוקר נגיד יהיה בסדר?
כאילו לא יהיה הרבה בשער?
אנונימית
ברה מה 3 בבוקר איך תגיעי לשם ב3 בבוקר? תבואי באיזה 9 10 משהו כזה אין מה להגזים
שואל השאלה:
אגב אני גם רוצה להיות ראשונה בתור ולהיות הכי קרובה לבמה כי אני נמוכה וגם אנמית ואני מפחדת להתעלף שם
אגב אני גם רוצה להיות ראשונה בתור ולהיות הכי קרובה לבמה כי אני נמוכה וגם אנמית ואני מפחדת להתעלף שם
אנונימית
שואל השאלה:
טוב
טוב
אנונימית
סבבה תהני כפרה
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימית
אני מתכנן לצאת בסביבות שמונה וחצי ולהגיע לשם בעשר עשר וחצי גג
שואל השאלה:
אה אז אני גם אצא מוקדם בבוקר
אה אז אני גם אצא מוקדם בבוקר
אנונימית
שואל השאלה:
מה להביא?
מה להביא?
אנונימית
תביאי אוכל בקבוק מים ולא יודע פלאפון או כל מה שתצטרכי
זה עוד שנה לא? כיאלו מה יש לתכנן עכשיו
אנונימית
מהה למה שתבואו לשם בבוקר?
שואל השאלה:
^ לאדעת אוף.... אני רוצה לתפוס את התור ראשונה
^ לאדעת אוף.... אני רוצה לתפוס את התור ראשונה
אנונימית
אני חושבת שאני אבוא ב 1 כזה אבל לבוא בבוקר זה מוגזםם
שואל השאלה:
לאדעת נו יש בליבריות משוגעות אז אני לא יודעת מתי לבוא כדי להיות ראשונה בתור
לאדעת נו יש בליבריות משוגעות אז אני לא יודעת מתי לבוא כדי להיות ראשונה בתור
אנונימית
באותו הנושא: