2 תשובות
לא,
זה בטא עם מלא וירוסים
זה בטא עם מלא וירוסים
^^ זה לא בטא, בשביל בטא צריך פרופיל בטא וזה נראה אחרת. זו פשוט גרסא עם תיקוני באגים מ-14.8.
ולשאלה - עדיף לעדכן כבר ל-ios 15 לדעתי (האפשרות היא באותו מקום שאת רואה את 14.8.1 רק למטה).
ולשאלה - עדיף לעדכן כבר ל-ios 15 לדעתי (האפשרות היא באותו מקום שאת רואה את 14.8.1 רק למטה).
באותו הנושא: