7 תשובות
לא
רק ל3 יחל
לא, יש 30% פנימי שזה ציון מצטבר של כל השנה
יש בתי ספר שעושים אותה גם ל4 יחל למקרה שהם ירדו ל3 ב-יא כי הם לא יוכלו להשלים את זה ב-יא
הבית ספר שלי לא עשה את זה אבל בתי ספר אחרים בעיר שלי כן
עריכה- על מה המינוס?
ל3 יחל יש בגרות פנימית
לשאר אין
רק ל3 יח"ל