4 תשובות
המלחמה התחילה כמיבצע חימוש של דרום וויאטנם על ידי ארצות הברית ארצות הברית ניסתה להגן על דרום וויאטנם מכיבוש של צפון וויאטנם הקומוניסטית לאחר ניסיונת הגנה החלה ארהב לתקוף את צפון וויאטנם והתפתחה מלחמה בין צפון וויאטנם לארהב ודרום וויאטנם
אם אתה רוצה אני יכול לסכם לך את המלחמה אבלזה יקח לי זמן
מלחמת וויאטנם היא מלחמה שהתרחשה שנות השישים של המאה הקודמת. בניגוד למלחמה הקרה שהתרחשה פחות או יותר באותה תקופה, מלחמת וויאטנם הייתה מלחמה "אמיתית" של ארצות הברית כנגד האויב הקומוניסטי, ששלט בצפון וויאטנם. בעקבות המלחמה נהרגו מאות ואף אלפי חיילים אמריקאים והם הפסידו את המלחמה. למרות שעד היום טוענים האמריקאים כי הם ניצחו את המלחמה. סרט נהדר שעוסק בנושא השפעות המלחמה הוא "שיער" של מילוש פורמן, ובייחוד הסצנה האחרונה, "תנו לשמש יד" (ובבקשה, אל תעשו את הטעות של לראות את הגרסא בעברית.) יש חוקרים הטוענים כי עד היום האמריקאים מרגישים את השפעות המלחמה.
שמחתי לעזור המה שיכולתי, אם יש עוד שאלות, אני כאן!
שמחתי לעזור המה שיכולתי, אם יש עוד שאלות, אני כאן!
ממולץ גם לצפות בסרט ''פלטון'' ו''אפוקליפסה עכשיו'' אבל חכה איתם הם קשים מאוד ולא חוסכים מהצופים את זוועות המלחמה