7 תשובות
לא
לא באופן טבעי
לפעמים "לוקחים" נותנים אלקטרונים על מנת ליצור תרכובות ורמות מלאות ודברים כאלה אז נוצר יון
לפעמים "לוקחים" נותנים אלקטרונים על מנת ליצור תרכובות ורמות מלאות ודברים כאלה אז נוצר יון
לא
חח אז למה כתבת לא בהתחלה
לא קוראים לזה יום?
חח הביו שלך נראה ממש מרשים לא הבנתי כל מה שלימדו אותי זה שקר
לא. אטום הוא ניטרלי - יש לו מספר שווה של פרוטונים ואלקטרונים.
באותו הנושא: