4 תשובות
מן הסתם מזה הוא מתפרנס זה כמו לא לשלם על מוצר בסופר
כן
שואל השאלה:
לא חשוב הרגע בדקתי וזה לא.הם מקבלים לפי שעה
לא חשוב הרגע בדקתי וזה לא.הם מקבלים לפי שעה
אנונימית
לא הם מקבלים משכורת קבועה גם אם אין נוסעים
אבל זה עדיין לא יפה ולא מוסרי אבל זה המוסר שלך החלטה שלך
אבל זה עדיין לא יפה ולא מוסרי אבל זה המוסר שלך החלטה שלך
באותו הנושא: