9 תשובות
את לא עצלנית לפחות לפי דעתי
את לא עצלנית אלא דחיינית
אנונימי
מסכים איתךך לא מבין את זה
דווקא את לא עצלנית מבחינתי יש 3 אנשים.
1. עצלן- דוחה את השיעורי בית ובסוף לא עושה אותם
2. בעל משמעת- דוחה את השיעורי בית אבל עושה אותם בסוף
3. חכם- לא דוחה בכלל את השיעורי בית כי הוא מפחד להגיע למצב שהוא לא עושה אותם.

את 2
שואל השאלה:
אני דוחה את זה לשעה מאוחרת יותר
אנונימית
^אדוני, היא ביקשה תשובה לא חיבור
אנונימי
את לא נחשבת לעצלנית את בסדר גמור
אנשים זה חרא
לא חושב שאת עצלנית, פשוט זה שאלה אם תספיקי או אם יהיו לך שאלות על השב. אם זה עובד לך אז מעולה
אין זום בעיה בזה מי שאמר לך שיש בעיה בזה טועה
למה כולם עושים הפוך זה כי אפשר להישאב למסך ואז לא יהיה לך כח לעשות שיעורי בית מה שקורה למלא אנשים וזה למה הם עושים הפוך זהו