4 תשובות
לא משהו זה בטוח
לאחר סיום המדינה הן כבר קיבלו זכות הצבעה ואת הזכות להיבחר.
כלומר מבחינת החוק הן כבר כמעט היו שוות זכויות.
לפי מה שהבנתי הן בעיקר החליפו תפקידים של גברים בזמן שהם היו במלחמה
פתאום יש להם זכויות