7 תשובות
אם גוגל אמר...
לא אבל הוא אמר פעם שאם יהיה לו הוא יקרא לה דארסי אם אני לא טועה
מה -_-
לאלא. הוא פעם אמר בריאיון שאם היתה לו בת הוא היה קורא לה דארסי, אל תאמיני לגוגל.
יהיה לו בעתיד מימני
אני בוכה מה-
הוא אמר פעם שאם תיהיה לו בת הוא יקרא לה דארסי
הוא אמר פעם שאם תיהיה לו בת הוא יקרא לה דארסי
ברור שיש לו זאת אני ; )
אבל לא אין לו פשוט כמו שאמרו למעלה הוא אמר פעם שאם תהיה לו בת הוא יקרא לה ככה
אבל לא אין לו פשוט כמו שאמרו למעלה הוא אמר פעם שאם תהיה לו בת הוא יקרא לה ככה
אנונימית
באותו הנושא: