13 תשובות
תרגישי חופשי
פה בשבילך תרגישי חופשי
דברי איתי למדתי פסיכילוגיה
im here
סליחה על הדיליי אסל את יותר ממוזמנת לפנות אליי, אני אשמח להקשיב ולעזור כמה שאני יכולה.
*אבל
אני פה 7\24 אני לא בבית ספר
הי,
שמי יעל ואני חלק מתוכנית של עמותת עלם שעובדת עם בני נוער ברשתות החברתיות.
אני שומעת שאת מחפשת מקום לדבר ולשתף במה שקורה לך ושאת מרגישה רע כרגע. אני מזמינה אותך לפנות אלנו פה בהודעות פרטיות או באינטסגרם/טיק טוק שלנו nayedet.digital ואפשר לפנות גם לצט שלנו היום בערב מהשעה 20:00, אני אהיה שם ואוכל לחבר אותך למתנדבת שלנו.
יעל מעלם דיגיטל
שמי יעל ואני חלק מתוכנית של עמותת עלם שעובדת עם בני נוער ברשתות החברתיות.
אני שומעת שאת מחפשת מקום לדבר ולשתף במה שקורה לך ושאת מרגישה רע כרגע. אני מזמינה אותך לפנות אלנו פה בהודעות פרטיות או באינטסגרם/טיק טוק שלנו nayedet.digital ואפשר לפנות גם לצט שלנו היום בערב מהשעה 20:00, אני אהיה שם ואוכל לחבר אותך למתנדבת שלנו.
יעל מעלם דיגיטל
קישורים מצורפים:
קיים
דברי איתי אני יותר מאשמח
באהבה
אני לא כל כך טובה בעצות//ניחומים אבל אעשה את הכי טוב שלי :)
אני לא כל כך טובה בעצות//ניחומים אבל אעשה את הכי טוב שלי :)
בשמחה
יקרה,
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: