התחברות
הרשמה
נשברה/נחתכה לי הציפורן (ציפורן טבעית) ויש לי לק גל וכל הציפורניים שלי ארוכות ויש רק אחת קצרה וזה נראה שעוד ציפורן אחת
בדרך להיחתך/להישבר מתי שיהיה לי תור ללק גל מה אני יעשה הכל יהיה ארוך ואחת קצרה?
15 בנובמבר 2021, 23:47
2 תשובות
עדיף לך להוריד את הלק ג'ל לדעתי.
L
Loud Silence
את יכולה או לקצר הכל או לעשות השלמה למה שנשבר
א
אנונימית 12737