5 תשובות
אין דבר כזה מושלם.
תמיד תרצי ויהיה לאן להתקדם
במקרה שלך כן
בוודאי. אשמח לתפקיד המנכ"ל.
ללא ספק.
ושלא יגידו לך אחרת.