התחברות הרשמה

למה אנשים משתמשים במילה סוס כמחמאה אבל במילה חמור כירידיה?

15 בנובמבר 2021, 22:10
מיליםלשון עבריתמושגיםמה זהלשון    
3 תשובות
אני צוחקת בקול
אנונימית
כי סוס זו חיה אצילית וגבוהה וחמור זו חיית מעמסה ועבודה כזו ונחשבת פחות יפה ויותר חלשה..אבל זה לא נכון..שתיהן יפות בעיניי .
-
-Whatever-
חחחחחח איזה גאון
Z
Ziv,
באותו הנושא:
למה אנשים עדיין משתמשים במילה "כאילו"?
למה אנשים באתר הזה משתמשים במילים "להכליל" "אל תכליל" בכל מילה שנייה שלהם?
למה אנשים משתמשים במילה ''אוטיסט'' כקללה למישהו טיפש ומטומטם?
למה אנשים משתמשים במילה ביביסטים?
למה הרבה אנשים בארץ משתמשים במילה "גוי" כקללה?
למה אנשים משתמשים במילה "שמאלני" כקללה?
למה אנשים עדיין משתמשים במילה LOL
למה אנשים משתמשים במילה אוטיסט בתור קללה?
למה אנשים משתמשים עדיין במילה מפגר/ת כדי לקלל?
למה אנשים משתמשים במילה "אוטיסט" כקללה?
למה אנשים משתמשים במילה "חולה נפש" כמילת גנאי?