3 תשובות
אני צוחקת בקול
אנונימית
כי סוס זו חיה אצילית וגבוהה וחמור זו חיית מעמסה ועבודה כזו ונחשבת פחות יפה ויותר חלשה..אבל זה לא נכון..שתיהן יפות בעיניי .
חחחחחח איזה גאון
באותו הנושא: