3 תשובות
כל עוד יש מוטיבציה ורצון ללמוד הכל בטח שתספיקי
בהצלחה :)
בהצלחה :)
שואל השאלה:
^כמה שעות את חושבת שכדאי לי ללמוד ביום? ( דרך אגב אני כיתה ט)
^כמה שעות את חושבת שכדאי לי ללמוד ביום? ( דרך אגב אני כיתה ט)
אנונימית
^^ חייב הפסקות, אל תכריחי את עצמך ללמוד בלי הפסקה (לא רק שזה לא נעים זה גם לא יעיל בשיט)
תמייני את הזמן שלך בפרופורציות שתוכלי גם ללמוד גם לנוח ולעשות דברים אחרים שאת אוהבת או בדרך כלל עושה.
תמייני את הזמן שלך בפרופורציות שתוכלי גם ללמוד גם לנוח ולעשות דברים אחרים שאת אוהבת או בדרך כלל עושה.
באותו הנושא: