3 תשובות
כל עוד יש מוטיבציה ורצון ללמוד הכל בטח שתספיקי
בהצלחה :)
שואל השאלה:
^כמה שעות את חושבת שכדאי לי ללמוד ביום? ( דרך אגב אני כיתה ט)
אנונימית
^^ חייב הפסקות, אל תכריחי את עצמך ללמוד בלי הפסקה (לא רק שזה לא נעים זה גם לא יעיל בשיט)
תמייני את הזמן שלך בפרופורציות שתוכלי גם ללמוד גם לנוח ולעשות דברים אחרים שאת אוהבת או בדרך כלל עושה.