5 תשובות
נוראי
אבל כולם עושים את זנ
בעיניי זה נורמאלי לגמרי
נורמלי לגמרי. חייבת להיות משיכה ביניכם ונכון שהאופי זה הכי חשוב אבל את צריכה גם להימשך לבנאדם
לא נוראי אלא מתבקש ומובן, אמנם התפיסה של מה נחשב ליפה משתנה בין אדם לאדם ותרבות לתרבות אבל בכללי יש מאחוריה היגיון אבולוציוני
זה נורמלי