35 תשובות
לגיטימי לחלוטין, אתה מגלה על עצמך דברים חדשים, בן כמה אתה?
דימוי עצמי כנראה,אתה מתחיל ללמוד מה אתה ואיך אתה אוהב את הגוף שלך.
כנראה השפעה חברתית שגרמה לך להרגיש דיסמורפיה מגדרית או איך שלא קוראים לזה
אנונימית
אתה מתחיל למצוא את עצמך מינית כנראה? בהצלחה לך עם זה דרך אגב 3:
כנראה זה הכל חלק מהתפתחות שלך, זה לא דבר רע, זה רק החוויה שאתה עובר (במקרה שלך זה ההרגשה שאתה יותר נשי מבעבר)
אתה חושב שאתה תרגיש יותר בנוח עם זהות נשית יותר?
שואל השאלה:
אני מרגיש יותר נוח נשי.
בעבר לא חשבתי על זה אפילו.
אני בן 15 חודש ל16.
אני מרגיש יותר נוח נשי.
בעבר לא חשבתי על זה אפילו.
אני בן 15 חודש ל16.
אנונימי
זה הגיוני, אתה מתגבר ומגלה על עצמך דברים חדשים.
כן, זה גיל ההצבגרות אתה מגלה על עצמך דברים, אני בעבר בחנתי את עצמי אבל הבנתי שאני מרגיש יותר בנוח עם היותי גבר. אל תשים על דעות קדומות אלו חיים שלך, בהצלחה.
שואל השאלה:
אולי אני בכלל טרנסג'נדרית ?
אני לא כמו חברים שלי, שהם יותר אנרגטים, מקללים, גבריים כזה
אני יותר שקטה, מרגישה די נשית מבחינת רצון ללבוש בגדים שהלב שלי רוצה כאילו לא שהחברה קבעה אותם בתור נשיים,
אוהב כשקוראים לי בלשון נקבה,
לא יודע מה עובר
אולי אני בכלל טרנסג'נדרית ?
אני לא כמו חברים שלי, שהם יותר אנרגטים, מקללים, גבריים כזה
אני יותר שקטה, מרגישה די נשית מבחינת רצון ללבוש בגדים שהלב שלי רוצה כאילו לא שהחברה קבעה אותם בתור נשיים,
אוהב כשקוראים לי בלשון נקבה,
לא יודע מה עובר
אנונימי
אל תנסי להגדיר את עצמך ולשיפ עלייך תגית, את מי שאת . טוב לך ? זה מה שחשוב, תני לזה זמן חמודה
אם את צריכה מישהו לדבר איתו, אני אשמח ואני בטוח שגם steezy ישמח להיות לך לאוזן קשבת.
כמובן, אני כאן תמיד (:
^^^יכול להיות, אבל תראה/י... יכול להיות שפשוט לא מתאים לך כל הסטריאוטיפים האלה שיש על גברים, שצריך להיות שריריים, לקלל הרבה ולא להביע רגשות.
תחשוב/שבי רגע, זה עלה בדעתך בעבר המחשבה שיכול להיות שאת.ה טרנסגנדרית, או שזה פתאום צץ בחודש האחרון?
בכללי הייתי ממליצה להתייעץ עם טרנסגנדרים, אבל אל תלחצ.י למהר לקבוע
תחשוב/שבי רגע, זה עלה בדעתך בעבר המחשבה שיכול להיות שאת.ה טרנסגנדרית, או שזה פתאום צץ בחודש האחרון?
בכללי הייתי ממליצה להתייעץ עם טרנסגנדרים, אבל אל תלחצ.י למהר לקבוע
שואל השאלה:
כבר התייעצתי ואמרו לי שסביר להניח שאני טרנסית.
זה ממש לא צץ, זה פחות או יותר מפורים חשבתי פה ושם על מציאות שאני באמת טרנסית, בגלל קוד לבוש שתמיד רציתי.
ומאז זה התפתח ליותר מרק זה.
כבר התייעצתי ואמרו לי שסביר להניח שאני טרנסית.
זה ממש לא צץ, זה פחות או יותר מפורים חשבתי פה ושם על מציאות שאני באמת טרנסית, בגלל קוד לבוש שתמיד רציתי.
ומאז זה התפתח ליותר מרק זה.
אנונימי
שואל השאלה:
מה אומרים?
מה אומרים?
אנונימי
שאת ממהרת זה לא מזרז את התהליך, להפך זה גורם לך נזק.. אל תדביקי על עצמך תווית של "אני ככה וככה" לאיזה עוד צדדים זה התפתח מעבר ללבוש?
שואל השאלה:
אני פתאום מרגיש שונה כשקוראים לי בלשון נקבה, שונה בקטע טוב
פתאום העדפות שונות ביחס לעבר לדברים נשיים
אני פתאום מרגיש שונה כשקוראים לי בלשון נקבה, שונה בקטע טוב
פתאום העדפות שונות ביחס לעבר לדברים נשיים
אנונימי
שואל השאלה:
גם הגוף שלי, אני פתאום מסתכל על עצמי מנקודת מבט אחרת, לא בקטע של התברגות נמשים וזה,
בצורה מוזרה
גם הגוף שלי, אני פתאום מסתכל על עצמי מנקודת מבט אחרת, לא בקטע של התברגות נמשים וזה,
בצורה מוזרה
אנונימי
שואל השאלה:
מה אתה חושב ?
מה אתה חושב ?
אנונימי
שואל השאלה:
?
?
אנונימי
שואל השאלה:
^
אם אני זכר אני הומו
אם אני נקבה אני בי כי אני נמשכת לטרנסיות שלא עשו ניתוח ולבנים
^
אם אני זכר אני הומו
אם אני נקבה אני בי כי אני נמשכת לטרנסיות שלא עשו ניתוח ולבנים
אנונימי
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
יכול להיות שאת.ה נון באינרים?
אפילו שלפי התיאור שלך אני באמת חושבת שאת טרנסגנדרית אבל כמובן שאיך שאת מרגישה זה מה שמשנה בסופו של דבר.
ותראי, באמת שאין לך מה למהר, קחי קצת זמן להבין את עצמך ולחשוב על זה כמו שצריך
אפילו שלפי התיאור שלך אני באמת חושבת שאת טרנסגנדרית אבל כמובן שאיך שאת מרגישה זה מה שמשנה בסופו של דבר.
ותראי, באמת שאין לך מה למהר, קחי קצת זמן להבין את עצמך ולחשוב על זה כמו שצריך
שואל השאלה:
אני לא רוצה ניתוח, בכללי אני נראית לא טוב ממש גברית
הקטע זה שאני לדעתי טרנסית, פשוט אין לי ממש מה לעשות
אני לא רוצה ניתוח, בכללי אני נראית לא טוב ממש גברית
הקטע זה שאני לדעתי טרנסית, פשוט אין לי ממש מה לעשות
אנונימי
תמיד ראית בזה כמעניין או שרק לאחרונה זה צץ?
שואל השאלה:
לא תמיד אבל בשנה האחרונה עלו לי מחשבות על זה, מסביבות פורים
לא תמיד אבל בשנה האחרונה עלו לי מחשבות על זה, מסביבות פורים
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא רוצה להוריד את איבר המין.
מעבר לכך מוכנה לשנות הכל.
אני לא רוצה להוריד את איבר המין.
מעבר לכך מוכנה לשנות הכל.
אנונימי
שואל השאלה:
אריאנוש את כבר מכירה אותי מהחיים האמיתיים זה לא רלוונטי
אריאנוש את כבר מכירה אותי מהחיים האמיתיים זה לא רלוונטי
אנונימי
אפשר לשאול אולי למה את לא רוצה לעשות את הניתוחים?
אנונימית
שואל השאלה:
^^
אני דתיה אוקיי?? זה לא כזה קל, ויהיו לי בעיות.
^^
אני דתיה אוקיי?? זה לא כזה קל, ויהיו לי בעיות.
אנונימי
^אני מבינה, צ'יל אחותי רק רציתי לשאול
אנונימית
היי מה קורה את בכיף יכולה לפנות אליי אני אשמח לעזור לך (גם אני דתייה)
אנונימי