50 תשובות
חושב שהוא מתחכם ומגניב אבל בעצם יוצא ילדותי
חחח הייתי אומרת שהוא גאון!!
ילדותי
לא העיפרון הכי חד בקלמר
בטח עשה את זה בשביל לצאת מגניב ולא הצליח לו.
שואל השאלה:
למה לא הצליח לו? זה מגניב רצח
אנונימית
זה משעשע
למה סתם לרדת עליו? אולי הוא גאון
יו נדירר הוא מלך
לא הייתי קוראת לזה מגניב רצח, אך זכותך לחשוב אחרת.
ילדותי ולא מכבד בכלל
משועמם, ילדותי...
שהוא חושב שהוא מגניב אבל הוא לא
שואל השאלה:
אבל תודו שזה מצחיק
אנונימית
קצת מזלזל בעיניי
לא הבנתי , מה המשמעות של זה ?
ילדותי.
מפגר , רוצה לעשות רושם מסוים לעושה בדיוק ההפך
רשע מרושע
זה מומר להכעיס ואין לו תקנה, ויום הכיפורים לא מכפר.
אנונימי
שהוא מאגניב רצח
(לא באמת)
שיש לו דין של מומר להכעיס והוא אמור להתבייש.
אימלה איזה אובססיבים כולם פה בתגובות יאללה זה קעקוע תשחררו
האמת שזה מתריס ומזלזל ולא הומוריסטי בעליל. הוא רוצה למשוך תגובה מתלהמת מהסביבה, וזאת המטרה של הקעקוע. לא מגניב והוא לא יוצא קול ניסה לעשות רושם של מיוחד אבל לא הלך לו, סתם ילדותי
אנונימית
בחור פלופ כלבבי
^^^^ זה איסור חמור שנעשה במודע (כי למה הוא בחר לככתבו דווקא את זה?).
אני אחשוב שהוא מנסה לקרוא תיגר על הדת ולעשות דווקא אבל יוצא מעפן
שמי שעשה את זה פשוט סותר את עצמו, מה עוד יש לי לחשוב
או שזאת בדיחה פשוט אבל בדיחה ברמה של לחרוט אותה על העור לכל החיים זה מוגזם לדעתי
חזקק!!!!!!
שאני לא אבין את המשפט ואחשוב אל זה כל היום ואז אולי ורק אולי אענה על השאלה ששואלו אותי בסטיפס.
ממש לא אהבתי.. מילא הוא עושה קעקוע ויודע שזה אסור, זה שלו. אבל לעשות קעקוע ולכתוב בו שאסור לעשות זה סתם ילדותי, מתמרד וחצוף, באופן מזלזל כזה
שזה לא מכבד ומזלזל, ומי שעושה את זה יש לו אופי גועלי. קצת כבוד לאנשים מאמינים.
שאת תתחרטי על זה בסוף
לא מצחיק
אחלה רעיון
איזה רגשי אתם פה.
נורא מצחיק לדעתי.
שאלה גאונית .
זה סתם מטומטם
ומה קשור רגשי? לא הייתי רוצה לקעקע על עצמי משפט מטומטם וחסר פואנטה
חושב שהוא כל כך אדג'י כשהוא שם ז** על הדת
לא כל כך הייתי מבין את הסיבה.
כאילו קעקוע זה משהו לכל החיים, אז כל החיים להסתובב עם הפסוק הזה בשביל מה?
כלום?
טיפש
שהוא טעה הדפוק זה לא בכם זה בבשרכם אז שילך ויעשה על זה קאבר דחוף
יש בזה משהו ילדותי כי זה סוג של לעשות דווקא
אבל אם זה משמח אותך אז למה לא
בכל אופן עדיין קעקוע זה משהו עם משמעות ומה תהיה המשמעות של זה את סתם תהיי תקועה עם זה לכל החיים
לא הייתי מבינה מה זה?, מה זה?
זה נהדר.
לא הייתי חושבת כלום כי חיים שלו , גוף שלו, אני לא הייתי עושה את הקעקוע הזה אבל אני לא הולכת לעשות שום קעקוע אז
לא הבנתי, מישהו יכול להסביר את המשמעות?
אם את עושה את זה, תיזהרי לא להיכנס לבני ברק, ירושלים, או אשדוד
יש שם ארגון השומרים בניהולו של חיים רוטר והוא וכל האנשים שלו ירביצו לך מכות של החיים שלך אם הם יראו אותך עם זה או אם מישהו יתקשר לדווח
אנונימי