11 תשובות
ממה הלחץ נובע
קודם כל, תתחדשי.
דבר שני, הכל טוב! לפי מה ששמעתי זה לא כזה נורא, זה סביל.
תחשבי על התוצאה ועל כמה יפה זה ייראה.
שואל השאלה:
לאדעת אני לא מפחדת מהמחט אני פשוט בלחץ
אנונימית
אל תילחצי אני עשיתי קעקוע לג'יט בלי משמעות בכלל וזה סתם בלהט הרגע ואני רק בן 16 זה שאת תתחרטי וזה זה סתם חרטא תהני את תאהבי אותו
שואל השאלה:
אני יודעת שאני אוהב את הקעקוע אני פשוט בלחץ ואני לא יודעת למה
אנונימית
זה גם לא כואב ככ
אני מת לעשות עוד אחד
לא ללכת
שואל השאלה:
^^ לא כאב לי בכלל!!! אני בהלם חשבתי אני אצרח מכאבים
אנונימית
איך היה?
שואל השאלה:
יש לי עגיל בטבור והוא כאב לי הרבה יותר מ2 הקעקועים
אנונימית