6 תשובות
לחלוטין כן. ניתקתי קשר עם חברות כשנתיים. חזר להיות כמו בדיוק שהיה.
אם שני הצדדים רוצים אז זה יהיה ממש קל לחזור זה תלוי בכן
ניתקתי חצי שנה קשר עם חבורה, הכל חזר להיות אותו דבר.
אבל זה תלוי כי מנגד יה חבר שניתק קשר לחצי חודש וקשה לכולם לפתח איתו שיחה נורמלית
אבל זה תלוי כי מנגד יה חבר שניתק קשר לחצי חודש וקשה לכולם לפתח איתו שיחה נורמלית
לא יחזרו למה שהיו
חברות, אבל לא כמו שהיה
יש לי חברה שאני מכירה 10 שנים וגם אחרי נתק של יותר משנה חזרנו להיות בקשר כאילו כלום, תלוי בכן
אנונימית
באותו הנושא: