10 תשובות
הכל טוב, הכל קורה לטובה.
שואל השאלה:
די נמאס לי כמה השתדלתי וממש דקה וחצי לפני סיום הטסט הוא נגע
די נמאס לי כמה השתדלתי וממש דקה וחצי לפני סיום הטסט הוא נגע
אנונימית
שואל השאלה:
על מה הוא הזיז ומתי ?
על מה הוא הזיז ומתי ?
אנונימית
הוא חשב שההיתי קרוב לאיזה רכב חונה והוא הזיז לי. אבל רוב הסיכויים שזה לא בגלל זה הוא העביר אותי אלא בגלל שהוא היה בוחן מאוד מקל... זאת שהייתה איתי בטסט נבלמה 3 פעמים ובחנייה עלתה על המדרכה והיא עברה גם
(ולא ההיתי קרוב לרכב החונה בכלל)
שואל השאלה:
זה בטוח נכשל?
זה בטוח נכשל?
אנונימית
לא. לי הוא הזיז ועברתי
שואל השאלה:
נכשלתי .... מקווה לעבור טסט שני .
נכשלתי .... מקווה לעבור טסט שני .
אנונימית
שואל השאלה:
איזה מבאס זה
איזה מבאס זה
אנונימית
יאוו איזה באסה .
תאמיני לי אני מבינה באיזה מצב את נימצאת עכשיו , אבל הכל לטובה ובסוף את תעברי , גם אני כבר בטסט שלישי ועוד לא עברתי (אם זה מנחם אותך)
תאמיני לי אני מבינה באיזה מצב את נימצאת עכשיו , אבל הכל לטובה ובסוף את תעברי , גם אני כבר בטסט שלישי ועוד לא עברתי (אם זה מנחם אותך)
באותו הנושא: