למישהי מהשכבה שלי יש יומולדת והיא העלה משהו לסטורי כדי לרשום לה מזל טוב?
לא דיברנו אבל עקבתי אחריה אבל אני מניחה שהיא יודעת מי אני וגם לפני כמה זמן והיא החזירה עוקב אז סבבה לכתוב לה? ומה לכתוב? "מזל טובב" זה סבבה? אגב לא נראלי שאי פעם דיברתי איתה אבל היא הגיעה השנה לתיכון שלי והיא נהייתה בכזה חבורה של חברה טובה שלי (שאנחנו לא מדברות עכשיו) ובגלל זה היא יודעת מי אני והיא נראתה נחמדה ואני גם יודעת שהיא אוהבת כמה דברים שגם אני אוהבת אבל לא דיברתי איתה כי אני ביישנית ונמנעת מלדבר ככ עם אנשים שהם לא חברים שלי