6 תשובות
יש הבדל בין האופן שמתואר בריאת האדם והאישה אם אני לא טועה בפרק א זה זכר ונקבה ופרק ב זה איש ואישה
ויש עוד הבדל במטרה שלשמה הם נבראו בפרק א בשביל לפרות ולרבות ובפרק ב בשביל להפיג את הבדידות
ויש עוד הבדל במטרה שלשמה הם נבראו בפרק א בשביל לפרות ולרבות ובפרק ב בשביל להפיג את הבדידות
שואל השאלה:
חח תודה רבה דבר ראשון על המענה :)
והשאלה שלי הייתה למה יש הבדל בכללי , לא מהו
אני זוכרת שהמורה שלי אמר למה יש הבדל אבל אני לא זוכרת למה אוףף
חח תודה רבה דבר ראשון על המענה :)
והשאלה שלי הייתה למה יש הבדל בכללי , לא מהו
אני זוכרת שהמורה שלי אמר למה יש הבדל אבל אני לא זוכרת למה אוףף
אהה לא שמתי לב ויש אולי פרשן שלמדתם עליו?
יכול להיות שזה קשור לזה שבפרק א זה המחשבה על בריאת האדם ובפרק ב זה המעשה עצמו?
יש כול מיני פירושים.
^מה שנאמר מעלי זה אחד מהם.
בד'כ בחומר לבגרות לומדים את הפירוש שזה מתואר משני כוחות.
בפרק א בשם אלוקים- מידת הדין
ובפרק ב בשם הוויה- מידת החסד
^מה שנאמר מעלי זה אחד מהם.
בד'כ בחומר לבגרות לומדים את הפירוש שזה מתואר משני כוחות.
בפרק א בשם אלוקים- מידת הדין
ובפרק ב בשם הוויה- מידת החסד
פרק א מדבר באופן כללי מה נברא, פרק ב - מפרט.