4 תשובות
נשכח אחרי דקה, מבוכה של הרגע... אל תעשי הר מעכבר.
תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים כרגע.
xd
בקטנה, כמות הפעמים שזה קרה... הכל בסדר, כמה רגעים של מבוכה, זה יעבור.
להמשיך בחיים שלך
נע הכל טוב לא קרה כלום
אם זה מנחם אותך יש לי ולחברה קטע לצלם אחת את השנייה שאנחנו נפגשות
מפה לשם יש לי בוק בגלריה של אנשים שאני לא מכירה לול