6 תשובות
מה נראה לו?
דברי על הבוס עם זה, חברים או לא - אין שום הגיון להיות במקום עבודה שמשפיל אותך ועושה לך רע.
ליטרלי זלזול.
נשמע דוחה, תעירי לו (שוב) ותאיימי שתגידי לבוס.

חברים או לא, עסק זה עסק, יש עובדים ואנשים - הם לא חיים בסביבה מקובעת שעושים מה שבא להם, זה לא גנון. למה שתעבדי במקום שמזלזלים בך ועושים לך דווקא? אל תפסלי את האופציה ללכת ולהגיד למישהו, כי זה לא יכול להמשך ככה.
איזה דוחה. תגידי לבוס שלך. אם לא עוזר, בפעם הבאה שהוא עושה לך משהו תתפרצי עליו ותצרחי.
שואל השאלה:
צעקתי עליו ממש עכשיו כי הוא להרוס לי שוב הוא הלך וחייך וזה ממש לא מצחיק זה פוגע ברמות
ואני לא מסוגלת לפנות לבוס הם שנים פה ביחד עובדים אין לי מילה כאן
אנונימית
או שתדברי עם הבוס או שתתפטרי
יחס מזעזע ודוחה שלא מתקבל על הדעת.
זה נוראי.
אם באמת אין לך סיי בדבר, אז תעזבי למקום עבודה טוב יותר שאשכרה מכבד את העובדים שלו ומעסיק אנשים נורמלים.