2 תשובות
אבל מה שכן בגלל שהגיוס שלי היה איזה כמה חודשים אחרי הגיוס של התפקיד שלי אז פשוט שמו אותי בתור נספחת שזה אומר שביינתים הייתי בלי תפקיד ופשוט עשיתי יומיות בתל השומר בבקום וכמובן שהפזם דופק שזה נחמד ביותר.
שמעי שאני הקדמתי את הגיוס שלי ופשוט התקשרתי למיטב אמרתי להם את הסיטואציה שלי ולמה אני רוצה להקדים את הגיוס הם אמרו לי כזה אוקיי סבבה נשלח לך צו גיוס חדש ואז טדאם קיבלתי צו גיוס חדש שנשלח בדואר בלי שום טפסים